Opgelicht door MP gebruiker Peter.1000

tmsr

Opgelicht door MP gebruiker Peter.1000

Bericht door tmsr »

Beste,
Op MP is een oplichter zwaar actief onder meerdere aliases waaronder Peter.1000.
Hij handelt in onderdelen voor D&R mixer en verkoopt ook (valse) deze mixer. Op het profil die mij bedonderded heeft dus die peter.1000 staat aangegeven dat hij in Arnhem woont.

overige actieve gebruikersnaam met elke meer dan 11 jaren actief op MP zijn:
- Laarzen & More
- Toon
-Peter.1000

Ik heb aangifte gedaan en diverse meldingen via MP maar tot op heden 7 dagen later is deze man nog steeds actief bezig met het posten van advertentie.
Door meerdere oproepjes die ik poste blokkeerde MP mij zelf een paar uren gelukkig kon ik net voor de blokkades in gesprek raken met een aantal gebruikers die mij konden voorzien van bruikbare infos. zoals een verkoper die net nog 3 dagen geleden een post voor deze gebruiker had verzonden. Verder ook een telefoonnummer wat deze persoon ook gebruikt heeft.
Wat mij vooral frusteert is hoe MP deze zaken oppakt. Zoals mij blokkeren omdat ik een oproep doe naar mogelijke benadelde slachtoffers van diezelfde gebruiker etc.
Mijn verhaal:
Ik heb op 27 april 2021 via MP en zijn betaal voorstel betaald voor een artikel. dit o.a. omdat ik eerste ging chekken hoelang deze persoon op MP actief is. Ik dacht met zijn 14 actieviteit op MP dat hij wel te vertrouwen ging zijn. 1 week later reed ik 1,5 uur vanaf Rotterdam naar een valse adress naar Arnhem. berichten bleven onbeantwoord maar ik zag hem nieuwe advertenties posten. Via de advertentie van een collega van mij kon ik wel reacties krijgen. MP op de hoogte gesteld zonder succes. tot nu toe is deze persoon ondanks meldingen nog steeds actief met zijn verschillende aliases.

Plaats reactie