Opgelicht door Motortheorie.nl! Oplichters

Plaats reactie
SukMikeHOK

Opgelicht door Motortheorie.nl! Oplichters

Bericht door SukMikeHOK »

Na 133,50 over te hebben gemaakt en met volle moed naar de aangeboden theorieles ging om 06:30 bleek er op locatie niemand aanwezig. Ik en 3 andere zijn uiteindelijk naar huis gegaan. Ik ben toen laten terug gebeld en er is 40 euro terug geboekt voor het ongemak. Vervolgens zou er een nieuwe datum gepland worden. Na meerdere keren proberen contact op te nemen na een maand nog niets gehoord.

Ik schreef dus een slechte recentie op de Facebook pagina. Vrijwel meteen 23:30 salons werd ik scheldend opgebeld dat ik een leugenaar was en ik kon fluiten naar mijn geld. Nogmaals geprobeerd mijn resterende 93,50 terug te krijgen door opnieuw te bellen naar het privenummer waarmee hij me boos opbelde. Toen werd er met een boze toon gezegd kom maar halen je geld in Rijswijk dan, kom maar. Lekker provocerend.

Ga dus absoluut niet in zee met deze oplichters en boek je theorieles ergens anders!

André00101

Re: Opgelicht door Motortheorie.nl! Oplichters

Bericht door André00101 »

Ik ben ook door deze persoon opgelicht. Ik heb echter door wat speurwerk en wat (ethisch) hacken zijn gegevens achterhaald. Waaronder zijn echte naam, huisadres, werkadres en 2 telefoonnummers. Ik denk niet dat ik dit hier mag posten maar stuur me een bericht om de gegevens te krijgen.

Plaats reactie