Opgelicht door Marktplaats gebruiker Roberto (NL09KNAB0502441992) videokaart RTX 2060 SUPER (Gedupeerden meld hier!)

Geldwegboempats

Opgelicht door Marktplaats gebruiker Roberto (NL09KNAB0502441992) videokaart RTX 2060 SUPER (Gedupeerden meld hier!)

Bericht door Geldwegboempats »

https://www.marktplaats.nl/u/roberto/27114225/

Ik heb er weer eentje te pakken hoor, tweede keer dat ik ben opgelicht, gelukkig dit keer niet voor 1110 euro maar voor 50 euro. Had een aanbetaling van 50 euro geplaatst om de kaart te reserveren, Roberto zegt dat ie nooit is aangekomen (terwijl ik exact zijn bank heb gebruikt, en ING naar KNAB voor 3pm alle betalingen gelijk over moeten gaan) en begon vanaf daar moeilijk te doen. Vanaf het moment dat ik zei dat ik aangifte wou gaan doen reageert ie niet meer, dit is niet hoe een normaal persoon reageert. De reden waarom ik dit meld is dat deze gebruiker potentieel deze grafische kaart op dit moment nog aan meerdere mensen probeert te verkopen, trap er dus niet in!

Update: Heb zojuist zijn advertentie plaatje gegoogled en hij heeft hem gewoon van een andere site gehaald. 99% kans dat dit een scam is, dus pas op!Afbeelding

Plaats reactie