Opgelicht door G.HAZIM (SAMANTHA TESSA LESSES)

Plaats reactie
Ninnnaaa

Opgelicht door G.HAZIM (SAMANTHA TESSA LESSES)

Bericht door Ninnnaaa »

Ze Sprak me aan via united wardrobe, omdat ik een reactie had geplaatst onder Valentino's die ik wou overkopen dat ze schoenen verkocht , uiteindelijk heeft ze mij opgelicht
Via BUNQ
NL82BUNQ2290926353
ze heeft mij 225€ opgelicht !
Het ergste is ook nog is dat ze me daarna een bericht heeft gestuurd dat ik haar nog een extra 50€ moest overmaken dat ze dan de schoenen wel zou sturen. En daarna durfde ze me nog ook is uit te schelden, dit is echt belachelijk voor woorden dat je in dit land makkelijk mensen kunt oplichten. Heel triest !

Lynnmeeuwwesen

Re: Opgelicht door G.HAZIM (SAMANTHA TESSA LESSES)

Bericht door Lynnmeeuwwesen »

Ik heb heb precies het zelfde mee gemaakt. Ze zette een bericht op united wadarobe met isabel marants met haar nummer erbij. Toen wilde ze ze meteen op de post doen en ik zou savonds betalen. In de tussen tijd had haar naam op internet op gezocht en kwam op deze site. Heb dus geen geld over gemaakt. Zogenaamd werkte haar moeder bij de bank en zag ze dat ik geen geld had overgemaakt. Toen noemde ze mij een oplichten en dreigde naar de politie te gaan en mijn gegevens op facebook te zetten. Net is het pakketje aan gekomen met een hele andere doos en oude goedkope schoenen en een parfum flesje om de doos zwarder te maken.

Ook stonden trouwens die valentino's waar hierboven over word gepraat op de foto waar de isabel marants op stonden die ik wilde willen.

Ik moest het geld ook over maken naar G.HAZIM

MickeyAltieri
Contacteer:

Bericht door MickeyAltieri »

Hey Meiden,
Ik heb dit ook meegemaakt maar dan met andere schoenen, we zijn deze persoon op het spoor en deze persoon licht veel meer mensen ook, ik heb 260 naar haar overgemaakt. We hebben al een groep met 6 meiden die dit ook hebben meegemaakt stuur mij een appje 0624960738 dan leg ik jullie alles uit. Je kunt me ook bellen als je wilt.

Yamillay

Bericht door Yamillay »

Deze oplichter is nu al meer dan een jaar bezig. Ondertussen is de groepsapp van 6 meiden naar 26 gegaan. Ik ben ook opgelicht via United wardrobe, deze persoon gebruikt steeds een ander bankrekeningnummer en gebruikt de identiteit van de eerder opgelichte meisjes. Ik ben 180 euro kwijt en de politie doet niks.

roos1407

Bericht door roos1407 »

Nu anderhalf jaar later is ze nogsteeds bezig. Via United Wardrobe heeft ze me benaderd dat ze de schoenen had waar ik naar zocht en dat we dit wel via whatsapp verder konden regelen, geen administratie kosten etcetera ja. Helemaal mooi dus. De afspraak was dat ik de helft vooruit zou betalen (€90) en als ik de schoenen binnen zou hebben de andere €90. Ik heb €90 naar haar overgemaakt dus en nu een week later nogsteeds geen schoenen maar wel erg grof taalgebruik en door een geblokkeerde “ G.Hazim “ verder.

Devie

Bericht door Devie »

Ik heb vorige week een jas gekocht bij ene chita haziem ze benaderde me dus ook via uw en zijn zo via de app verder gegaan ik weet dus niet of het hier over de zelfde persoon gaat alleen ik moest een aanbetaling doen van 100 euro, en zou de jas opsturen zodat ik daarna de andere 200 zou overmaken. De volgende dag kreeg ik een appje of ik toch het gehele bedrag over wilde maken ik dat gedaan ze zei dat gisteren mijn jas binnen zou komen en niks gehad haar geappt gedaan gebeld nummer was niet meer in gebruik nadat ik het bedrag had over gemaakt reageerde ze 1x op een dag tot helemaal niet. Ik las hier dus dat het over een g hazim gaat ik denk haast wel dezelfde persoon als ik zie de wijze hoe ze herwerk gaat dit moeten stoppen!

miem

Bericht door miem »

Helaas ben ik ook opgelicht door mevrouw G. Haziemen, zij sprak mij aan via de app United wardrobe ze gaf aan dat zij Yeezy's verkocht. Ik als sneakerverzamelaar wilde graag meer horen, zij stuurde mij foto's van de schoenen dat zag er allemaal goed uit. Prijs besproken, de schoenen waren gedragen en zij wilde snel van de schoenen af dus ik mocht ze voor 180 euro hebben. Nou zo gezegd zo gedaan, ik moest het overmaken naar een Spaans rekeningnummer omdat zij zelf in Spanje woont en werkt, dat zou eigenlijk al een red flag moeten zijn maar ik wilde de schoenen graag hebben dus ik heb het overgemaakt naar rekeningnummer: ES6800730100590617529120 ik heb haar gesproken op 0626888368 en haar Instagram is kitokbsnc. Na het overmaken van het bedrag heb ik niks meer gehoord en een week later ben ik overal op geblokt. Geprobeerd aangifte te doen, alleen is mij verteld dat er niets meegedaan zal worden omdat alleen ik de aangifte heb gedaan en dat niet voldoende is.

Plaats reactie