Opgelicht door dokterdesigner op instagram

Plaats reactie
Knipknip

Opgelicht door dokterdesigner op instagram

Bericht door Knipknip »

Deze instagram pagina had best wat volgers waardoor ik dacht dat het wel goed zat. Had wel gehoord dat de levertijd vaak niet klopt. Ze zeggen binnen 24h bezorgd alleen dat is een lokkertje. Als je iets wilt bestellen reageren ze binnen enkele uren. Als je vervolgens een vraag hebt over je bestelling hoor niets meer! Vervolgens kun je fluiten naar je centen want je hebt wel betaald via een betaal link maar je ontvangt niets! Ze willen zoveel mogelijk bestellingen binnen harken waarbij ze het niet interesseert of ze hun beloftes waarmaken. Bestel hier niet.

Bodine92

Re: Opgelicht door dokterdesigner op instagram

Bericht door Bodine92 »

Wat je zegt klopt niet echt, ik heb hier vaak besteld en vriendinnen van mij ook en ze hebben alles netjes op tijd verzonden. Ik zou gewoon vragen waar je bestelling blijft, want de ene keer had ik het de volgende dag in huis en de andere keer na een weekje. Ik ben weleens opgelicht door andere insta accounts helaas! Ik bestel alleen nog maar bij dokterdesigner

MBokhoven

Bericht door MBokhoven »

Opgelicht door een subaccount van dokterdesigner genaamd dokterdrip. Zoals zij beloofde konden ze de ps5 snel leveren voor 499 euro. Achteraf heb ik 3x 49 euro bij moeten betalen en nog eens 25 euro. Inmiddels ben ik 675 euro en 2 weken verder en heb ik nog steeds niks ontvangen. Hij beloofde keer op keer dat de ps5 na de betalingen in 2 dagen geleverd zou worden, maar dit is dus niet zo het geval. Ook krijg ik geen reactie meer van hun.

Hier dus nooit iets kopen, grote kans dat je wordt opgelicht.

Simon1971

Bericht door Simon1971 »

Helaas ben ik onlangs opgelicht door een webdesigner. Na mijn opdracht heeft hij me niet alleen een hoop geld gekost maar ik heb helaas nu geen site en de designer heeft mijn domeinnamen op zijn eigen naam gezet zo dat hij later meer geld kan vragen gemaakte website ingebruik voor eigen doeleinden. Hij verkoop ook namaak Toys zo als medicom toys bearbrick, Lego, maskers die hij gekocht heeft van wish zogenaamd hij zelf ontworpen 🤣
Zijn bedrijf naam is Designdokter en zijn naam is Khalil Merroun, hij probeert zelf met je privé leven te bemoeien ik heb wel zijn lesje gegeven maar pas op mensen deze oplichter.Graag wil ik weten of er meer soortgelijke lotgenoten zijn met deze ervaring. Op deze manier wil ik mensen waarschuwen voor zulke gasten.

Alvast bedankt

Plaats reactie