opgelicht door Arjen Heinen

Lodewijk-1955

Re: opgelicht door Arjen Heinen

Bericht door Lodewijk-1955 »

Doodaanoplichters123 schreef:
06-10-2020 22:56
Hallo,
Hij heeft het ook bij mij geflikt maar hij blijft wel in contact met mij ook hebben we gebeld met elkaar. Ik wacht al 2 weken op een postnl pakketje en nog steeds niks.
Hoe is het nu verdergegaan bij jullie? Politie gebeld ofzo? Of zo gelaten?
Ik heb aangifte gedaan bij politie. Nl

dekoning

Bericht door dekoning »

:oops: ik ben ook opgelicht vandaag
Hij had een ikeakast te koop €30
Ik mocht de helft betalen en bij ontvangst de andere helft
Facebook en telefoon nergensreageert hij nog!

Maar helaas hoor ook niets meer 😠

Edmo

Bericht door Edmo »

dekoning schreef:
30-10-2020 21:06
:oops: ik ben ook opgelicht vandaag
Hij had een ikeakast te koop €30
Ik mocht de helft betalen en bij ontvangst de andere helft
Facebook en telefoon nergensreageert hij nog!

Maar helaas hoor ook niets meer 😠
Naar welke rekening is het geld overgemaakt?

Heb je al overwogen om aangifte te doen?

Kees 1968

Bericht door Kees 1968 »

Mij heeft die ook te pakken gehad gisteren 500km gereden voor niets. Op het adres in Groningen hebben die bewoners al verschillende mensen aan de deur gehad die spullen hadden gekocht van die Arjen. Ik heb gisteren wat onderzoek gedaan en hij woont in spakenburg ik heb zijn vader gevonden maar hij is niet te bekennen wel denk ik dat hij bij zijn ouders woont omdat hij zijn huis is uitgezet in de dopperstraat in spakenburg. De bewoners uit Groningen hebben weer aangifte gedaan bij politie en mij opgenomen in die aangifte. Ik heb hem gevonden in een uur tijd volgens mij kan politie dat toch sneller zou je zeggen

Mike1986

Bericht door Mike1986 »

Deze heeft mij ook opgelicht. Heel hard opletten. Hij probeert vertrouwen te winnen met leugens. Stuurt foto's en zoekt dingen op in hobbygroepen. Hopelijk gaat hij snel achter slot en grendel!

Mike1986

Bericht door Mike1986 »

Mij heeft die ook te pakken gehad gisteren 500km gereden voor niets. Op het adres in Groningen hebben die bewoners al verschillende mensen aan de deur gehad die spullen hadden gekocht van die Arjen. Ik heb gisteren wat onderzoek gedaan en hij woont in spakenburg ik heb zijn vader gevonden maar hij is niet te bekennen wel denk ik dat hij bij zijn ouders woont omdat hij zijn huis is uitgezet in de dopperstraat in spakenburg. De bewoners uit Groningen hebben weer aangifte gedaan bij politie en mij opgenomen in die aangifte. Ik heb hem gevonden in een uur tijd volgens mij kan politie dat toch sneller zou je zeggen
Kees, heb je ook zijn echte naam? Dat zou helpen voor alle aanklachten aan de politie.

Patricia1975

Bericht door Patricia1975 »

Hoi,
Ik ben gisteren opgelicht door Arjen Heiden. Hij reageerde op een advertentie van mij waarin ik op zoek was naar een poppenhuis voor mijn kleine meisje
Hij had er eentje staan maar na betaling via Bunq niks meer gehoord.
Hoe hebben jullie dit aangepakt?
Weet iemand of dit zijn echte naam is en waar hij ergenst woont?

Palla021

Bericht door Palla021 »

Mike1986 schreef:
05-11-2020 17:37
Kees, heb je ook zijn echte naam? Dat zou helpen voor alle aanklachten aan de politie.
Hallo Kees, kun je mij nadere info geven ? Ben vorige week ook door deze persoon opgelicht voor € 100

Palla021

Bericht door Palla021 »

Mitchb schreef:
25-10-2020 20:31
Gegevens gevonden inmiddels en aangifte gedaan. Deze persoon is in en in slecht!
Graag nadere gegevens ivm aangifte doen. Ben afgelopen week ook opgel8cht voor € 100 door hem.
Mvg..Peter

Palla021

Bericht door Palla021 »

Kees 1968 schreef:
03-11-2020 07:03
Hallo Kees, graag nadere gegevens, omdat ik afgelopen week ook opgelicht ben door hem, voor € 100.
Mvg..Peter

martin509

Bericht door martin509 »

hey allemaal heeft iemand de gegevens van Arjen Heinen
en aan gifte nr kunnen we die vermelden in een aangifte
gr martin

Jamillavveen

Bericht door Jamillavveen »

Helaas ben ik er ook ingetrapt... ik zocht een ikea malm kast. Hij zou er een op voorraad hebben en zo snel mpgelijk versturen. Ik kreeg een betaalverzoek van bunq voor 43 euro en heb deze betaald. Daarna nog kort contact gehad en nu negeert hij mij.

Hij gaf als adres lepelaar 41 Groningen.
Telefoonnummer 0648756920
En rekeningnummer NL53 BUNQ 2049 2637 91

Natuurlijk kan ik niks gezien ik het zelf heb overgemaakt... ik ga in ieder geval wel aangifte doen

RK91

Bericht door RK91 »

Ook ik ben helaas opgelicht door Arjen Heinen. Ik was via fb marketplace op zoek naar een JVC camera met een pax systeem en hij reageerde daarop. Hij gaf gelijk zijn adres: Lepelaar 42 in Groningen en vroeg of ik het wilde ophalen. Was voor mij te ver, dus heb hem gevraagd het op te sturen. Hij stuurde mij een betaalverzoek via BUNQ en nadat ik het geld heb overgemaakt niks meer van hem vernomen :(

Zijn rekeningnummer is: NL53 BUNQ 2049 2637 91

KareltjeKareltje

Bericht door KareltjeKareltje »

Zojuist heeft Arjen Heinen mij ook wat willen verkopen via Facebook.
Heb zijn nummer opgezocht en kwam toen bij opgelicht. Ik heb hem zijn adres gevraagd:

Lepelaar 48.
9728XD
Groningen stad
0648756920
Hij stuurt me een betaalverzoek via Bunq. Hij gebruikte daar bankrekening NL49 BUNQ 2050 6325 33

Ik wees hem op dit forum en hij gaf aan dat hij dat niet was, maar zijn telefoonnummer klopte wel.
Nu heeft hij zijn betaalverzoek ingetrokken. Gelukkig had ik een screenshot van zijn rekeningnummer.

Of hij mij wilde oplichten weet ik niet, maar naar aanleiding van dit onderwerp, en https://gebelddoor.nl/nummer/0648756920
heb ik verder geen zaken met hem gedaan.
Wees alert!!!

KareltjeKareltje

Bericht door KareltjeKareltje »

Plaats reactie