opgelicht door Arjen Heinen

Marsja

Re: opgelicht door Arjen Heinen

Bericht door Marsja »

NL53BUNQ2049263791 Nu vindbaar in Google zonder spaties. Onvoldoende meldingen
0648756920 geeft meldingen

NL49BUNQ2050632533 Onvoldoende meldingen

KareltjeKareltje

Bericht door KareltjeKareltje »

Zantiman

Bericht door Zantiman »

Goedendag

Ik ben ook opgelicht door Arjen Heinen en toe had hij nog een Facebook pagina. Ik kwam er achter dat hij en Spakenburg woont. En mensen die hier in Deventer met de viskraam staan ben ik info gaan inwinnen. Het klopt dat hij uit Spakenburg komt want een van de jongens herkende hem op de foto die ik liet zien. Hij werkt werkte bij een schildersbedrijf. Ik heb dat bedrijf opgebeld en verteld dat ze een oplichter in dienst hadden. Werd niet veel op uit gedaan met meer alleen dat ze hem af en toe in huurde. Heb aangifte gedaan via internet bij de politie, maar je snapt wel dit komt onder aan de stapel want het gaat maar om een euro of 40.

PaulHH

Bericht door PaulHH »

Te laat gezocht op zijn naam. Afgelopen vrijdag dus ook door hem opgelicht via FB groep koop/verkoop (Zelfbouw)Camper+caravan & onderdelen/accessoires. Beheerders ingelicht.
HIj blijft dus actief en ik zal ook aangifte doen.

Dw menzinga

Bericht door Dw menzinga »

Opgelicht door Arjan Heinen .had een 1 persoons bed gekocht via hem
Geld over gemaakt track en tracé code zou ik krijgen maar reageerd niet meer op mij berichten 50 euro weg

twan.van-der-zandt

Bericht door twan.van-der-zandt »

Ook ik ben helaas in de leugens van deze persoon getrapt. Via Facebook heeft hij mij € 32,25 (€ 25 + € 7,25 verzendkosten) over laten maken naar een nummer van Bunq bank. Nu was het nummer NL18BUNQ2051616477.

Ik kwam via een Facebook groep van vinyl / platen liefhebbers een bericht tegen van iemand die een single zocht die ik ook zocht, Danny Vera - Rollercoaster op goud vinyl. Een vrij zeldzaam exemplaar. Deze Arjen Heinen antwoordde dat hij de single had. Ik was nieuwsgierig en dacht ik vraag hem of de single nog te koop was. En ja hoor voor € 25 kon ik hem ophalen in Groningen stad. Toen ik zei dat dat niet echt in de buurt was kon hij hem ook versturen voor € 7,25 verzendkosten. Ik vroeg meteen om een foto en die kreeg ik ook. Die zag er vrij echt uit en leek me geen foto die hij van internet af had geplukt. Dit later nog gecontroleerd toen ik twijfels kreeg en via Google image search kon ik hem niet vinden. Ik had wel zoiets van deze single is veel meer waard dan € 25 maar in mijn enthousiasme toch akkoord gegaan. Hij stuurde mij direct een betaalverzoek van € 32,25. Dat vond ik op zich niet zo'n goed idee dus ik vroeg kan ik het ook zelf overmaken. Dat was geen enkel probleem en ik heb dat meteen gedaan. Hij zei zodra ik het geld heb ontvangen doe ik de single meteen op de post. Hij zei wel jammer dat je het betaalverzoek niet hebt geaccepteerd want dat was via Ideal en dan had ik het meteen gehad. Ik dacht toen nog dan heeft hij het maandag wel. Want deze manier voelde voor mij beter. Maar goed maandag geïnformeerd of hij het geld had en hij zei nee nog niet. Ik zei dan ga ik mijn bank bellen. Die konden mij bevestigen dat het geld was afgeschreven en dat als het nummer klopte de andere persoon het ook moest hebben. Het nummer klopte want dat had ik al meerdere malen gecontroleerd. Echter deze persoon bleef ontkennen het geld te hebben gehad en beschuldigde mij er zelfs van dat ik niets had overgemaakt. Nadat ik hem een foto van de betaling had gestuurd ben ik zijn naam gaan googlen en bingo. Jammer dat ik dat vrijdag avond niet meteen had gedaan. Ik heb hem meteen geconfronteerd met de feiten maar nu blijft het natuurlijk stil. Jammer van het geld maar ik baal nog het meeste dat ik de single die ik dacht te krijgen niet krijg. Ik twijfel nog of ik aangifte ga doen, maar deze man moet natuurlijk gestopt worden. Dus mensen pas op want het komt in eerste instantie allemaal heel echt en betrouwbaar over!

Oomen

Bericht door Oomen »

‼️‼️‼️‼️WAARSCHUWING‼️‼️‼️‼️

Ik ben altijd zo voorzichtig met spullen die door mensen aan mij worden aangeboden....ik check hun facebook profiel, kijk wat men nog meer aanbied op facebook, google de adressen als ik spullen moet ophalen. Ik betaal pas bij ophalen.....

Maar heel soms word je verblind door pracht en praal....zo ook deze Tokheim pomp die mij werd aangeboden door Arjen Heinen via Messenger. Te mooi om waar te zijn ik had het kunnen weten. Een heel gesprek via Messenger, meedenken om niet naar Groningen stad te hoeven rijden, Arjen Heinen zou de pomp naar Lelystad brengen....was immers een kleine moeite. Vandaag nam hij weer contact met mij op. De pomp stond in Lelystad en of ik het restant wilde overmaken via Bunq, een soort Tikkie. Ik had al 85 euro overgemaakt maar opeens kreeg ik argwaan. Dit kan niet...te mooi om waar te zijn. Raar verhaal over zijn broer in Lelystad waar de pomp zou staan...En inderdaad....IK BEN OPGELICHT....

Ik ben gaan googlen. Foto komt van internet af om precies te zijn Catawiki. Adres in Lelystad is een bestaand adres maar op Facebook kom ik een groep tegen: OPGELICHT DOOR ARJEN HEINEN....wtf....lid geworden en ja hoor mijn onderbuik gevoel is bevestigd.

Deze jongeman heeft een historie wat oplichting betreft. Hij benadert mensen die ergens naar op zoek zijn. Vist foto's van internet en stuurt deze via Messenger naar je met een wollig verhaal. Maar wel op zo'n manier dat het vertrouwd voelt in eerste instantie.

Dus lieve volgers van Zo Gelukkig....word je benaderd door Arjen Heinen...trap er niet in....

Een gewaarschuwd mens telt voor 2

GreanneKoelewijn

Bericht door GreanneKoelewijn »

Helaas ook opgelicht door arjen heinen, via facebook had ik een bericht geplaatst over kast gezocht. Via messenger nam arjen contact op, gaf aan dat hij er nog 1 had liggen.

Geld overgemaakt via een betaalverzoek. En hij zou de kast daarna verzenden. Hierna geen reactie meer van hem gehad.

Marsja

Bericht door Marsja »

Pas op . Arjen Heinen heeft zijn naam veranderd naar Kees Veen...

https://www.facebook.com/arjen.heinen
Laatst gewijzigd door Marsja op 26-12-2020 15:23, 2 keer totaal gewijzigd.

Patricia67

Bericht door Patricia67 »

Ik ben via facebook opgelicht door ene kees veen /arjen heinen/arjan schipper
Voor 120 euro dat was mij. Spaargeld voor de verhuizing ik zit onder bewind en sta op het punt teverhuizen hij zou een kookplaat met over hebben staan voor 90 euro in lemmer voor het brengen zou hij dan voor 120 euro deze neerzetten helemaal prima dacht ik had met hem afgesproken eerst zou die om half 11 komen die was er nog niet toen half 2 en jawel ook niet heb ook al aangiften gedaan bij de politie het is voor mijn heel veel geld patricia

Phaetje0501

Bericht door Phaetje0501 »

Ook ik moet my jammer genoeg aansluiten in het rijtje.
Ik ben van België en noemde zich Kees Veen in de verkoop pagina's.
Pas nadien zag ik dat er op zen fb Arjan Heinen stond.
Iemand informatie waarmee ik klacht kan neerleggen?

Mvg

Marsja

Bericht door Marsja »

Pas op... Arjen Heinen heeft nieuw Fb profiel. Kees Veen

https://www.facebook.com/kees.veen100

Precyll

Bericht door Precyll »

Mijn dochter is ook opgelicht door Kees Veen. Helaas kwam zij er te laat achter dat hij een oplichter was. Zij heeft €100 overgemaakt

Schreuder

Bericht door Schreuder »

Hij heeft mij opgelicht voor 30€ . Bediening voor een lattenbodem. Reageert niet messenger is geblokkeerd

Plaats reactie