WAARSCHUWING

Ik ben altijd zo voorzichtig met spullen die door mensen aan mij worden aangeboden....ik check hun facebook profiel, kijk wat men nog meer aanbied op facebook, google de adressen als ik spullen moet ophalen. Ik betaal pas bij ophalen.....
Maar heel soms word je verblind door pracht en praal....zo ook deze Tokheim pomp die mij werd aangeboden door Arjen Heinen via Messenger. Te mooi om waar te zijn ik had het kunnen weten. Een heel gesprek via Messenger, meedenken om niet naar Groningen stad te hoeven rijden, Arjen Heinen zou de pomp naar Lelystad brengen....was immers een kleine moeite. Vandaag nam hij weer contact met mij op. De pomp stond in Lelystad en of ik het restant wilde overmaken via Bunq, een soort Tikkie. Ik had al 85 euro overgemaakt maar opeens kreeg ik argwaan. Dit kan niet...te mooi om waar te zijn. Raar verhaal over zijn broer in Lelystad waar de pomp zou staan...En inderdaad....IK BEN OPGELICHT....
Ik ben gaan googlen. Foto komt van internet af om precies te zijn Catawiki. Adres in Lelystad is een bestaand adres maar op Facebook kom ik een groep tegen: OPGELICHT DOOR ARJEN HEINEN....wtf....lid geworden en ja hoor mijn onderbuik gevoel is bevestigd.
Deze jongeman heeft een historie wat oplichting betreft. Hij benadert mensen die ergens naar op zoek zijn. Vist foto's van internet en stuurt deze via Messenger naar je met een wollig verhaal. Maar wel op zo'n manier dat het vertrouwd voelt in eerste instantie.
Dus lieve volgers van Zo Gelukkig....word je benaderd door Arjen Heinen...trap er niet in....
Een gewaarschuwd mens telt voor 2