Forum

Ik heb aangifte gedaan bij politie. NlDoodaanoplichters123 schreef: ↑06-10-2020 22:56Hallo,
Hij heeft het ook bij mij geflikt maar hij blijft wel in contact met mij ook hebben we gebeld met elkaar. Ik wacht al 2 weken op een postnl pakketje en nog steeds niks.
Hoe is het nu verdergegaan bij jullie? Politie gebeld ofzo? Of zo gelaten?
Naar welke rekening is het geld overgemaakt?
Kees, heb je ook zijn echte naam? Dat zou helpen voor alle aanklachten aan de politie.Mij heeft die ook te pakken gehad gisteren 500km gereden voor niets. Op het adres in Groningen hebben die bewoners al verschillende mensen aan de deur gehad die spullen hadden gekocht van die Arjen. Ik heb gisteren wat onderzoek gedaan en hij woont in spakenburg ik heb zijn vader gevonden maar hij is niet te bekennen wel denk ik dat hij bij zijn ouders woont omdat hij zijn huis is uitgezet in de dopperstraat in spakenburg. De bewoners uit Groningen hebben weer aangifte gedaan bij politie en mij opgenomen in die aangifte. Ik heb hem gevonden in een uur tijd volgens mij kan politie dat toch sneller zou je zeggen
Hallo Kees, kun je mij nadere info geven ? Ben vorige week ook door deze persoon opgelicht voor € 100Mike1986 schreef: ↑05-11-2020 17:37Kees, heb je ook zijn echte naam? Dat zou helpen voor alle aanklachten aan de politie.Mij heeft die ook te pakken gehad gisteren 500km gereden voor niets. Op het adres in Groningen hebben die bewoners al verschillende mensen aan de deur gehad die spullen hadden gekocht van die Arjen. Ik heb gisteren wat onderzoek gedaan en hij woont in spakenburg ik heb zijn vader gevonden maar hij is niet te bekennen wel denk ik dat hij bij zijn ouders woont omdat hij zijn huis is uitgezet in de dopperstraat in spakenburg. De bewoners uit Groningen hebben weer aangifte gedaan bij politie en mij opgenomen in die aangifte. Ik heb hem gevonden in een uur tijd volgens mij kan politie dat toch sneller zou je zeggen
Hallo Kees, graag nadere gegevens, omdat ik afgelopen week ook opgelicht ben door hem, voor € 100.Kees 1968 schreef: ↑03-11-2020 07:03Mij heeft die ook te pakken gehad gisteren 500km gereden voor niets. Op het adres in Groningen hebben die bewoners al verschillende mensen aan de deur gehad die spullen hadden gekocht van die Arjen. Ik heb gisteren wat onderzoek gedaan en hij woont in spakenburg ik heb zijn vader gevonden maar hij is niet te bekennen wel denk ik dat hij bij zijn ouders woont omdat hij zijn huis is uitgezet in de dopperstraat in spakenburg. De bewoners uit Groningen hebben weer aangifte gedaan bij politie en mij opgenomen in die aangifte. Ik heb hem gevonden in een uur tijd volgens mij kan politie dat toch sneller zou je zeggen