Op marktplaats opgelicht door ideal(geverifieerd account)

Patrick93

Op marktplaats opgelicht door ideal(geverifieerd account)

Bericht door Patrick93 »

Hallo, in het begin wil ik mijn excuses aanbieden voor mijn taal, maar ik leer het net te gebruiken. De situatie is als volgt , Op 1/12 heb ik geld overgemaakt via Ideal, het pakket is volgens de verkoper de volgende dag verzonden. Op 15/01 gaf de verkoper toe dat hij het item aan iemand anders had verkocht en het geld zou teruggeven, en stopte toen weer met schrijven. Gisteren vond ik hem op Instagram waar hij me blokkeerde na het schrijven van een opmerking over het beroven van mij en hij begon terug te schrijven dat hij me binnen 24 uur geld zou geven, maar er is nog steeds stilte.Hij had een geverifieerde ID / bankrekening / telefoonnummer . Ik ken zijn naam en woonplaats en hij is 100% dezelfde persoon. Ik heb de zaak bij Ideal en de politie gemeld , wat zijn de kansen om het geld terug te krijgen als de bankrekening en de gegevens 100% zijn van de persoon die mij heeft bedrogen? Op sociale media doet hij zich voor als een rijk persoon met een premium auto, maar ondanks de verzekering dat hij geld heeft, heeft hij het mij niet teruggegeven.

Plaats reactie