Online Dutch Quality Shops CV uit Andelst NL38BUNQ2057085171 identiteitsfraude

Plaats reactie
Nic64

Online Dutch Quality Shops CV uit Andelst NL38BUNQ2057085171 identiteitsfraude

Bericht door Nic64 »

Wederom ps 5 oplichter.
Advertentue markplaats met link naar valse website.
Sony PlayStation 5 (PS5) Digital Edition with Wireless Contr
€ 599,00
https://link.marktplaats.nl/m1691510505 ... ocial&utm_

www. PARTIJGOEDEREN-JD.NL

NU ONLINE TE BESTELLEN OP
                                                WWW.PARTIJGOEDEREN-JD.NL

Sony PlayStation 5 (PS5) Digital Edition with Wireless Controller - Wit (A region Blu-ray)

Ervaar razendsnel laden met een ultrasnelle SSD, diepere onderdompeling met ondersteuning voor haptische feedback, adaptieve triggers en 3D-audio *, en een geheel nieuwe generatie ongelooflijke PlayStation®-games. Bliksemsnel Gebruik de kracht van een aangepaste CPU, GPU en SSD met geïntegreerde I / O die de regels herschrijven van wat een PlayStation-console kan doen. Ultrasnelle SSD Maximaliseer uw speelsessies met bijna onmiddellijke laadtijden voor geïnstalleerde PS5 ™ -games. Geïntegreerde I / O Door de aangepaste integratie van de systemen van de PS5-console kunnen videomakers zo snel gegevens van de SSD ophalen dat ze games kunnen ontwerpen op manieren die nooit eerder mogelijk waren. Bewonder ongelooflijke graphics en ervaar nieuwe PS5-functies. Opsporen van stralen Dompel jezelf onder in werelden met een nieuw niveau van realisme, aangezien lichtstralen individueel worden gesimuleerd, waardoor levensechte schaduwen en reflecties worden gecreëerd in ondersteunde PS5-games. Gamen op 4K-tv Speel je favoriete PS5-games op je verbluffende 4K-tv. Tot 120 fps met 120 Hz-uitvoer Geniet van vloeiende en vloeiende gameplay met hoge framesnelheden tot 120 fps voor compatibele games, met ondersteuning voor 120 Hz-uitvoer op 4K-schermen. HDR-technologie Met een HDR-tv geven ondersteunde PS5-games een ongelooflijk levendig en levensecht kleurengamma weer. 8K-ondersteuning De PS5-console is compatibel met 8K-schermen via HDMI 2.1-ondersteuning. Achterwaartse compatibiliteit Speel een back-catalogus met PS4 ™ -games op je PS5-console Spelboost Geniet van snellere en vloeiendere framesnelheden in geselecteerde PS4- en PS VR-games. Verhoog uw zintuigen ™ De DualSense ™ draadloze controller voor PS5 biedt meeslepende haptische feedback *, dynamische adaptieve triggers * en een ingebouwde microfoon, allemaal geïntegreerd in een iconisch ontwerp. * Beschikbaar als de functie wordt ondersteund door een game. Haptische feedback Ervaar haptische feedback via de DualSense draadloze controller in geselecteerde PS5-titels en voel de effecten en impact van je in-game acties door middel van dynamische sensorische feedback. Adaptieve triggers Krijg grip op meeslepende adaptieve triggers, met dynamische weerstandsniveaus die de fysieke impact van in-game-activiteiten in geselecteerde PS5-games simuleren. * voor 3D-audio is een compatibele hoofdtelefoon nodig PS5 Digital Edition is een volledig digitale versie van de PS5-console zonder schijfstation. Log in op uw account voor PlayStation Network en ga naar PlayStation®Store om games te kopen en te downloaden.  * Account voor PlayStation Network vereist. KENMERKEN: - Bliksemsnelheid - Gebruik de kracht van een aangepaste CPU, GPU en SSD met geïntegreerde I / O die de regels herschrijven van wat een PlayStation-console kan doen.- Verbluffende games - Bewonder ongelooflijke graphics en ervaar nieuwe PS5-functies.- Adembenemende onderdompeling - Ontdek een diepere game-ervaring met ondersteuning voor haptische feedback, adaptieve triggers en 3D-audiotechnologie.- Achterwaartse compatibiliteit- Opsporen van stralen- Tot 120 fps met 120Hz-uitvoer- HDR-technologie- 8K-ondersteuning- DualSense ™ draadloze controller- PS5 Digital Edition is een volledig digitale versie van de PS5-console zonder schijfstation.

Log in op je account voor PlayStation Network en ga naar PlayStation®Store om games te kopen en te downloaden.

Account voor PlayStation Network vereist.

GRATIS VERZENDING EN ONLINE TE BESTELLEN OP ONZE WEBSITE.

Illy

Re: Online Dutch Quality Shops CV uit Andelst NL38BUNQ2057085171 identiteitsfraude

Bericht door Illy »

Jeroen Willem Frederik Jaarsma

KvK 70480753

https://www.facebook.com/jeroen.jaarsma

0653464720

tjeerddevries1986

Re: Online Dutch Quality Shops CV uit Andelst NL38BUNQ2057085171 identiteitsfraude

Bericht door tjeerddevries1986 »

Ik heb via aptus voeding ook op soortgelijke advertentie een PS5 aangeschaft. Aptus voeding is onderdeel van Online Dutch Quality Shops CV.
Betaling loopt via Klarna, als ik dit zo lees maar goed ook...

Ik kreeg track and trace code bij DHL maar "het pakket" is daar nooit aangekomen. Ik wacht nu circa 9 dgn.

Ik zal maar eens met Klarna contact hierover opnemen.
Laatst gewijzigd door tjeerddevries1986 op 26-04-2021 08:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Mar771

Bericht door Mar771 »

Heeft 1 van jullie al een PS5 ontvangen? Ik heb er zelf ook besteld via Klarna, en ik krijg steeds te horen dat het deze week zal zijn dus ii snap niet precies waar ik op moet rekenen

tjeerddevries1986

Bericht door tjeerddevries1986 »

Mar771 schreef:
13-05-2021 06:55
Heeft 1 van jullie al een PS5 ontvangen? Ik heb er zelf ook besteld via Klarna, en ik krijg steeds te horen dat het deze week zal zijn dus ii snap niet precies waar ik op moet rekenen
Dag mar771, ik moet je helaas teleurstellen. Je zult geen ps5 ontvangen. Ik heb via verschillende wegen uitgezocht, kreeg toen ineens een track and trace code, en kwam toen via-via bij een dhl servicepoint. Ik heb hen toen gebeld. De oplichter stuurt een doosje chocolaatjes op en geen ps5. Omdat je het pakketje ontvangen zal de oplichter bij Klarna altijd weer kunnen geven dan jij de order heb ontvangen en je dus zult moeten betalen. Bestelnummer, zendnummer zijn dan hetzelfde als het pakketje wat je krijgt (de oplichter komt dan met verhaal, doosje chovolaatjes krijg je omdat je langer moet wachten bla bla bla). Uiteindelijk wordt je aan het lijntje gehouden tot dat Klarna bepaald dat je het pakket heb ontvangen en moet betalen.

Het beste wat je nu kunt doen is melden bij Klarna dat je bent opgelicht. Stuur bewijsstukken door en dan is het afwachten tot het onderzoeksteam van hen reageert. Ik heb dit ook gedaan, dus des te meer meldingen, des te beter.

Mar771

Bericht door Mar771 »

tjeerddevries1986 schreef:
21-05-2021 14:49
Mar771 schreef:
13-05-2021 06:55
Dag mar771, ik moet je helaas teleurstellen. Je zult geen ps5 ontvangen. Ik heb via verschillende wegen uitgezocht, kreeg toen ineens een track and trace code, en kwam toen via-via bij een dhl servicepoint. Ik heb hen toen gebeld. De oplichter stuurt een doosje chocolaatjes op en geen ps5. Omdat je het pakketje ontvangen zal de oplichter bij Klarna altijd weer kunnen geven dan jij de order heb ontvangen en je dus zult moeten betalen. Bestelnummer, zendnummer zijn dan hetzelfde als het pakketje wat je krijgt (de oplichter komt dan met verhaal, doosje chovolaatjes krijg je omdat je langer moet wachten bla bla bla). Uiteindelijk wordt je aan het lijntje gehouden tot dat Klarna bepaald dat je het pakket heb ontvangen en moet betalen.

Het beste wat je nu kunt doen is melden bij Klarna dat je bent opgelicht. Stuur bewijsstukken door en dan is het afwachten tot het onderzoeksteam van hen reageert. Ik heb dit ook gedaan, dus des te meer meldingen, des te beter.

Ik heb nu een mail verstuurd met daarin het verzoek om te annuleren en dit is ingewilligd en ik heb daar ook schriftelijk een mail over ontvangen. Verder heb ik inderdaad bij klarna aangeveven dat ik opgelicht word en ik heb foto’s gemaakt van de chocolade doos, de verzendverpakking en het briefje met daarop staan dat de ps5’s op zich zullen laten wachten tot week 19. Ik zit denk ik dus wel goed met het niet betalen voor mijn bestelling via klarna. Maargoed jammer dat er zulke webshops zijn die zulke taferelen uithalen

Illy

Bericht door Illy »

0653464720 Geeft meldingen… foei Jeroen Jaarsma. https://nl.trustpilot.com/review/aptus-voeding.nl

Geurdeland 17G
6673DR
Andelst
Nederland

Plaats reactie