NL13 ABNA 0506 4173 44 Helaas nog steeds actief

Plaats reactie
Willema

NL13 ABNA 0506 4173 44 Helaas nog steeds actief

Bericht door Willema »

Via Marktplaats een Nintendo spelletje gekocht.
Een zekere Milou Bouwmeester. Met een tikkie gelukkig niet zo groot bedrag maar hoe is het mogelijk dat zoveel mensen door deze persoon nog steeds worden opgelicht en dat hij/zij niet opgepakt kan worden? Onbegrijpelijk ...

Marije Bruggeman

Re: NL13 ABNA 0506 4173 44 Helaas nog steeds actief

Bericht door Marije Bruggeman »

Helaas heb ik precies hetzelfde meegemaakt. Er werd gevraagd om mijn telefoonnummer, zodat “Milou” via whatsapp een tikkie naar mij kon sturen. Ik gaf mijn nummer en heb later de tikkie betaald. Ze vroeg om hem voor 22:00 uur te betalen, zodat ze hem nog kon opsturen voor deze tijd, wat ik al erg vreemd vond. De volgende dag heb ik gevraagd of het pakketje al was opgestuurd. Ze reageerde hierop dat het op de post is gedaan. Hierna is er niks meer van haar vernomen: als ik haar probeer te bellen krijg ik de voicemail en er staat bij whatsapp dat haar nummer niet meer geregistreerd is bij whatsapp. Dus een oproep aan iedereen die denkt een leuk spelletje te kopen bij Milou Bouwmeester: trap er niet in!

gedupeerde44

Bericht door gedupeerde44 »

Wat ik onbegrijpelijk vind, is dat kopers nog steeds via WhatsApp reageren en per Tikkie betalen, dan vraag je om opgelicht te worden!!!!

Marije Bruggeman

Bericht door Marije Bruggeman »

Pas op! Deze mevrouw of meneer is nog steeds actief! Ik had toevallig een screenshot gemaakt van het spelletje waarmee ik ben opgelicht en deze komt precies overeen met een advertentie op marktplaats, hetzelfde spelletje word hier verkocht voor 35 euro, de prijs die ik uiteindelijk zou moeten betalen. Nu staan er nog meer advertenties op bij haar. Ook heeft ze dus een nieuw account, nu onder de naam Milene.

Plaats reactie