Nieuwe Dyson Airwrap Jan Amsterdam/winkel failliet smoes

Plaats reactie
Emmetje

Nieuwe Dyson Airwrap Jan Amsterdam/winkel failliet smoes

Bericht door Emmetje »

Lieve mensen,

Pas op!
Koop geen Dyson Airwrap of andere spullen van Jan Amsterdam. Lid op Marktplaats sinds vandaag.
Hij gebruikt steeds dezelfde smoes over een winkel die failliet is gegaan.
Deze oplichter komt steeds met dezelfde smoes met een nieuw account tevoorschijn.

Bericht voor de meelezende oplichter: lieve knul, misschien is het een goed idee als je zelf een baan zoekt die legaal is. Ga net als al die mensen, van wie jij het geld jat, op een normale manier aan het werk. Hartelijk dank alvast voor die enorme moeite die je het overduidelijk kost om fatsoenlijk aan het werk te gaan. Zet ‘m op hè.

Nic64

Re: Nieuwe Dyson Airwrap Jan Amsterdam/winkel failliet smoes

Bericht door Nic64 »

Over Jan uit Amsterdam staat al weken erna uitgebreide post hier.

Emmetje

Bericht door Emmetje »

Jan uit Amsterdam was vandaag een nieuw account. Bedankt Nic dat je mij op een zeer hinderlijke manier wijst op het bestaan van meerdere berichten over deze persoon, maar het leek me noodzakelijk het nogmaals te melden. Fijn dat jij blijkbaar niet in zijn oplichting trapt, maar helaas zijn er nog teveel mensen die daar nog wel intrappen.

Nic64

Bericht door Nic64 »

Emmetje schreef:
25-10-2020 22:27
Jan uit Amsterdam was vandaag een nieuw account. Bedankt Nic dat je mij op een zeer hinderlijke manier wijst op het bestaan van meerdere berichten over deze persoon, maar het leek me noodzakelijk het nogmaals te melden. Fijn dat jij blijkbaar niet in zijn oplichting trapt, maar helaas zijn er nog teveel mensen die daar nog wel intrappen.
Ik doe dat niet hinderlijk, maar als je kunt lezen zie je dat deze post dagelijks wordt bijgewerkt als ie weer actief is.
Dus niet zo snel oordelen!

Plaats reactie