Michael Groeneveld - Mike Spikker - Wilco

Plaats reactie
voicecode

Michael Groeneveld - Mike Spikker - Wilco

Bericht door voicecode »

Wees gewaarschuwd voor de oplichtingspraktijken van Michael Groeneveld, werkend onder de bedrijfsnamen Codenerds, Networknerds, Nexoconnect. Dit zijn slechts een aantal namen. Vandaag de dag werkt hij onder de naam / website networknerds.online.

Zelf heb ik deze persoon onder een andere naam leren kennen via Hoofdkraan, een bemiddelingsplatform voor ZZP-ers.

In mijn geval zou ik voor zijn klant een aantal klussen uitvoeren, waarvoor ik hem zou factureren. Na deze werkzaamheden heeft zijn klant hem uiteindelijk netjes betaald, maar Groeneveld heeft mijn facturen voor deze werkzaamheden uiteindelijk nooit voldaan. Een schadepost van enkele duizenden euro's.

Inmiddels blijkt dat Groeneveld sinds 2013 een aardige reputatie heeft opgebouwd zoals u kunt zien op het Tweakers forum. Wanneer u zoekt op zijn naam, komt u deze ongetwijfeld tegen. Duidelijk heeft Dhr. Groeneveld meer slachtoffers gemaakt in de afgelopen jaren.

Tweakers forum:
https://gathering.tweakers.net/forum/li ... 35489/last
Laatst gewijzigd door voicecode op 18-12-2020 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.

jarno.heideman

Re: Michael Groeneveld - Mike Spikker - Wilco

Bericht door jarno.heideman »

Ook wij zijn opgelicht door Michael Groeneveld!

Heeft spullen besteld voor 396 euro onder de naam Codenerds en vervolgens nooit betaald.

Pas op voor deze man.

Cocacola

Bericht door Cocacola »

https://drimble.nl/bedrijf/waalwijk/447 ... ds-bv.html

https://codenerds.dev/. Kvk 73373893 Bestaat niet.

2020-01-22: Nieuwe inschrijving: Per 21-1-2020 is Bestuurder Michael Melvin Groeneveld in functie getreden.
⚌ 2020-01-22: Nieuwe inschrijving: Zetel: Waalwijk. Datum akte oprichting: 21-1-2020.

Doorgegeven ACM en KVK

Mrsat

Bericht door Mrsat »

Ook ik was bijna in de praktijken getrapt van deze Michael Groeneveld (Networknerds.info) totdat ik deze waarschuwing zag staan (waarvoor dank natuurlijk!)

Ondanks dat die mij aangeeft zijn leven te hebben verbeterd is hij niet te vertrouwen.

Waarschijnlijk weet die hoe het in Nederland werkt als de factuur niet wordt betaald. Van incassobureau's , deurwaarders, advocaten worden deze jongens niet warm of koud. Ook al sleep je hem voor het gerecht en win je je zaak, betalen doet die je nooit!!!! Je recht krijgen of halen zijn helaas twee verschillende dingen in Nederland. Van deze kale kip kan je waarschijnlijk niet plukken en staat er niets op zijn naam, dus geen enkel incassobureau, gerechtsdeurwaarder of advocaat zal meer iets voor je kunnen betekenen. :evil:

RoyWorang

Bericht door RoyWorang »

Recentelijk ook opgelicht via marktplaats (24-11-2020) voor 227,15 euro door deze man.

Hij gebruikte de naam Kevin Sloot dit maal en het bankrekening nummer:
NL79 KNAB 0401 0666 14
(Networknerds B.V.)

Doordat ik betaalde via het betaalverzoek van Marktplaats gaf deze niet aan dat de naam en bankrekening niet klopte..
Helaas dus te laat achter gekomen, iets wat Marktplaats kan verbeteren.

Plaats reactie