Media Sale Schiedam

Plaats reactie
Glennmatsumatsu

Media Sale Schiedam

Bericht door Glennmatsumatsu »

http://link.marktplaats.nl/a1334223158? ... nt=app_ios Weer dezelfde als Just Electronics, etc. Oplichters dus!!!

Glennmatsumatsu

Re: Media Sale Schiedam

Gelukkig weer weg!

pmavanheel

Bericht door pmavanheel »

Ook ik ben gisteren, 9-06-2020, slachtoffer geworden van Mediasale.nl
Had ze zelfs via Google gecontroleerd en het zag er allemaal goed uit.
Besteld en bevestigingen ontvangen. Het is fout gegaan toen ze via EEN EMAIL om betaling vroegen en niet via Marktplaats.
Een ding had me mogelijk op scherp moeten zetten n.l. : aktief: 1 dag.
Ben gewaarschuwd.

pmavanheel

Mediasale.nl is door Marktplaats verwijderd van de site.

HELAAS STAAN ZE NOG WEL OP INTERNET MET DE WEBSITE.

LAAT JE NIET LEKKERMAKEN HET ZIJN EN BLIJVEN OPLICHTERS

Nic64

Bericht door Nic64 »

Nu weer onder andere naam bezig
Elektronicaa.
Marktplaats getipt helaas is deze nog blijven staan.
Nintendo Switch (2019 Upgrade) Rood/Blauw
€ 310,00
http://link.marktplaats.nl/a1334420078? ... ialbuttons

misspinty1

Bericht door misspinty1 »

Helaas ben ik ook slachtoffer geworden van Mediasale. Mijn zoon was geld aan het sparen voor een Nintendo switch en had eindelijk zijn geld bij mekaar gespaard. Op marktplaats zag ik een advertentie van dit bedrijf staan en ik dacht te maken te hebben met een leuke aanbieding, Ik had me er natuurlijk meer in moeten verdiepen, want hij blijkt ook momenteel overal uitverkocht zijn.
Nu heb ik 299 euro betaald en staat mijn bestelling nog steeds in voorbereiding.
Toen ik ging googlen naar Mediasale, kwam ik op opgelicht uit en toen wist ik meteen, die Nintendo switch gaat er dus nooit komen.
Ik baal ontzettend dat ik er ingetrapt ben. Ik moet mijn zoon ook nog eens teleurstellen dat zijn Nintendo er nog even niet gaat komen.
Waar ik nog meer van baal is dat de site nog steeds online is en dat er waarschijnlijk nog meer mensen opgelicht kunnen worden.
Gisteren zag ik op Marktplaats dat ze in eens onder een andere naam adverteerden. Jeetje wat gaat dat makkelijk en houdt marktplaats dit niet in de gaten. Als ik niet op Marktplaats had gekeken, had ik waarschijnlijk nooit bij dit bedrijf besteld. IK vind het nog steeds stom van mezelf dat ik me er niet meer in hebt verdiept, maar op het eerste gezicht leek het er normaal uit te zien. Je wordt wel weer met je neus op de feiten gedrukt. Ik hou het voortaan maar bij de grote bekende webshops.

Superiris

Bericht door Superiris »

Als ik dit lees denk ik alleen maar: gelukkig ben ik er niet als enige ingetrapt!
Natuurlijk is het ongelofelijk balen dat iemand zoiets flikt bij zoveel mensen en dan gewoon ongestoord z’n gangetje kan gaan!
Als ik jullie wat mag aanraden: doe alsjeblieft aangifte!
Ik heb dit inmiddels ook gedaan, en misschien wordt er sneller actie ondernomen als meerdere mensen dit doen!
Toen ik aangifte heb gedaan was ik alleen maar bekend met de site JustElektronics, maar nu lees ik al veel meer verschillende namen!
Ik weet niet hoe de politie dit oppakt omdat het onder zoveel verschillende namen wordt geregistreerd, maar hopelijk kunnen ze er wel wat mee!

Glennmatsumatsu

Helaas wordt er amper iets aan gedaan, gelukkig dat er melders zijn! Deze gasten kunnen ongestoord jarenlang bezig zijn. Kijk naar Alex die al 4 jaar lang stopt met zijn winkel! 4 jaar lang zakken vullen want niemand doet bijna voorwerk, ziet een scherpe prijs, wordt gek en besteld direct! Dat is de doelgroep waar de oplichter dagelijks Voor adverteert.

KaaiKaai

Bericht door KaaiKaai »

Helaas ben ook ik hierin getrapt. Ik vertrouwende de site omdat ze bij de KVK ingeschreven stonden en nog niet bekend waren bij opgelicht. Zouden ze dan gewoon alle bedrijfsgegevens van een bestaand bedrijf gebruikt hebben? Ik neem aan dat het adres en zo niet ook daadwerkelijk van de oplichters zijn.

pmavanheel

Mediasale.nl is op dit moment actief onder de naam Majorsales.nl op Marktplaat.
Advertentienummer: a1334865536

LET GOED OP: DIT ZIJN OPLICHTERS

Plaats reactie