Marsja schreef: ↑22-04-2020 19:01
Poepeloer schreef: ↑21-04-2020 21:22
Moderator schreef: ↑21-04-2020 21:12
Nouja, dat hoeft ook niet, zolang je je maar aan de regels houdt en je een beetje meewerkt om te voorkomen dat het een digitale vuilstortplaats wordt met topics waar gezien het overweldigende gebrek aan bruikbare informatie geen mens wijs uit wordt.
Overigens vind ik de nieuwe nickname wel vermakelijker.
Is it geen leuke?
In een groen, groen, groen drollen drollenland, daar poepten twee hondjes heel parmant.
En de een, die poept' in 't fluite- fluitekruid en de ander poept' op een hommel.
Toen kwam er helaas geen jager, jager aan en die heeft er geen geschoten
En dat heeft naar je wel denken, denken kunt, mij bijzonder zeer verdroten
Oh, en dit kan wel? Ik ben informatief bezig en telkens krijg ik een ban van de moderator en dankjewel van potentiële kopers. Blij dat ze er niet zijn ingetrapt. Echt zo fout dit!
Even op basis van het IP nagetrokken onder welk account er eerder werd gepost. Helder.
De reden dat ik je vorige account enige tijd geleden heb verbannen is vanwege het structureel en consequent niet naleven van de forumregels. Ik wil best toegeven dat enige irritatie daar een rol in speelde en dat ik daar wellicht ook niet even consequent in heb gehandeld, maar op een zeker ogenblik kregen we dagelijks wel berichten met vragen als 'waarom sta ik hier op jullie forum', al dan niet voorzien van dreigementen met advocaten en weet ik het allemaal.
Als er in zo'n topic dan alleen wat Marktplaatslinkjes en een gekopieerde tekst staat (wat in zeker 95% van de gevallen van toepassing was), dan kan helemaal niemand er iets mee, natuurlijk. Al met al werd het op die manier wel een erg tijdrovende boel.
Eigenlijk staat alles in de openingspost: ik geloof direct dat er met een groot deel van die accounts en advertenties iets mis is, maar geloven is niet genoeg, zeker niet met die gebrekkige informatie. Mocht er in topics voortaan wel iets van een uitleg staan, dan is het wat mij betreft in beginsel prima. Zo simpel is het.
Dat kinderachtige rijmpje zou ik eigenlijk moeten verwijderen, ja, net als bovenstaande uitwisseling, maar ik laat het toch maar even staan. Verder mag het voor de rest weer even ontopic.