Mededeling over nieuwe topics (richtlijnen qua inhoud)

Wilsophie

Re: Mededeling over nieuwe topics (richtlijnen qua inhoud)

Bericht door Wilsophie »

Ik heb mij altijd aangemeld met mijn echte naam en ik lees nu rare fakenamen, mensen die van alles kunnen zeggen onder een nepnaam. Omdat ik veel last heb van nepmails denk ik weleens "Is het niet beter dat ik opereer onder de namen die ik hier teruglees?" Is dat veiliger. Want meneer met een nicknaam poep erin wat ik niet kan navertellen, kan dus lukraak maar mensen beledigen? Dan benik bang dat mijn eerlijke eigen naam ook openstaat voor criminelen die hier ook posten.

Wilsophie

Bericht door Wilsophie »

Poepeloer is geen charmante naam en omdat ik post op dit forum onder mijn eigen naam ben ik bang dat dat heel onveilig is. Want ik krijg allerlei nepmails. Kan men op dit forum niet gewoon een echte naam eisen?

Wilsophie

Bericht door Wilsophie »

Poepeloer is geen charmante naam en omdat ik post op dit forum onder mijn eigen naam ben ik bang dat dat heel onveilig is. Want ik krijg allerlei nepmails. Kan men op dit forum niet gewoon een echte naam eisen?

Poepeloer

Bericht door Poepeloer »

Wilsophie schreef:
30-04-2020 14:39
Ik ben niet charmant.
Wil sophie is een wens.

Plaats reactie