Marcel uit Baarn / Natasja Dreumel parfum verkoop

Bob8

Marcel uit Baarn / Natasja Dreumel parfum verkoop

Bericht door Bob8 »

"Marcel uit Baarn" verkoopt via Marktplaats parfums, maar helaas bij ontvangst blijkt de parfum nep.
Buiten de gammele en ontzettend slecht nagemaakte flesjes om, komt het identificatienummer niet overeen met de parfum en de doos waar het in zit.

Marcel heeft veel goede reviews en daar waren we vanuit gegaan. Nu na extra goed te controleren, zie je dat een aantal goede reviews meerdere keren door dezelfde persoon zijn geplaatst. De kans is dus groot dat hij dit zelf doet via andere accounts of hij dat anderen laat doen. Laat je dus niet alleen leiden door de reviews die Marcel heeft.

Inmiddels is er aangifte gedaan tegen Marcel voor oplichting en is Marcel aangemeld bij Marktplaats als oplichter en al zijn advertenties zijn gemeld. Maar helaas doet Marktplaats hier verder niks aan en laten ze Marcel verder gaan met oplichten.

Wees dus gewaarschuwd voor je een artikel koopt bij deze Marcel.

Het gaat om het volgende marktplaats account:
https://www.marktplaats.nl/u/marcel/7881943/

Nieuwe of andere accounts van de oplichter
Marcel uit Baarn
https://www.marktplaats.nl/u/marcel/12834017/

Natasja uit Dreumel:
https://www.marktplaats.nl/u/natasja/23927305/

Aanvulling van dit artikel:
Let op de accounts die de reviews geven aan verkopers.
Laatst gewijzigd door Bob8 op 25-09-2019 16:06, 6 keer totaal gewijzigd.

sPauliene

Re: Marcel uit Baarn / Natasja Dreumel parfum verkoop

Bericht door sPauliene »

Ha die Bob, Helaas heb ik hetzelfde probleem, Met dezelfde man. “Marcel uit Baarn” gisteren 2 parfums besteld (€90,00) alleen heb ik van onze beste marcel geen tracking code gehad en na vragen kon marcel deze mij ook niet geven. ook verzekerde hij mij dat het verstuurd was, maar tot nu toe nog helaas niks mogen ontvangen. pas na mijn betaling las ik verschillende advertenties dat alles nep was.. Ook ben ik dom geweest niet via gelijk oversteken te handelen, omdat de recensies van mijnheer heel goed waren. wel heb ik al het marktplaats platform gecontacteerd, en tot op heden geen reactie vernomen. ik hoop dat ik de parfums nog binnen krijg, waren toch enkel voor decoratie bedoeld, maar dan nog vind ik elke van mijn verspilde euro er een teveel aan deze man/groep. na wat research heb ik de naam M.S Ganpat. Gevonden, persoonlijk denk ik ook dat dat deze man is. Ook wel actief onder de naam nadine . maar dat weet ik helaas nog niet zeker.

Met vriendelijke groet,

Kruimeltjes

Bericht door Kruimeltjes »

Kijk naar de 🌟 en. Veel dubbele

Sanne1983

Bericht door Sanne1983 »

Ook ik ben opgelicht door deze verkoper. Garandeerde 100% echtheid.
4 geuren gekocht voor 155,00.
Heb zojuist aangifte gedaan.

JG85

Bericht door JG85 »

Marcel is terug onder gebruiker Natasja uit Dreumel. 3 jaar actief.

Laat je niet foppen mensen!!!

sPauliene

Bericht door sPauliene »

Fijn, wat ik denk, dat het ook M.S Ganpat is, Kregen jullie ook geen track & trace? ik niet, wel weet ik inmiddels dat de parfums verzonden werden in rotterdam, Bij een hoogvliet. heeft een van jullie ook een chanel n5 besteld? en hoe vonden jullie die ruiken? want die heb ik na een ander parfum nog niet durven openen. Ik denk wel dat ik onze natasja even ga berichten om de hele bups weer op te kopen, Gisteren bij marcel ook gedaan. marcel gaf aan nog voor ruim €30.000 te hebben liggen en voor ruim 40.000 te hebben verkocht. Mocht dit waar zijn, moet je nagaan hoeveel gedupeerden er dan zijn, en dan te bedenken dat wij met z’n allen deze zieke persoon bekostigen. Ronduit sneu..

Bob8

Bericht door Bob8 »

sPauliene schreef:
25-09-2019 21:31
Fijn, wat ik denk, dat het ook M.S Ganpat is, Kregen jullie ook geen track & trace? ik niet, wel weet ik inmiddels dat de parfums verzonden werden in rotterdam, Bij een hoogvliet. heeft een van jullie ook een chanel n5 besteld? en hoe vonden jullie die ruiken? want die heb ik na een ander parfum nog niet durven openen. Ik denk wel dat ik onze natasja even ga berichten om de hele bups weer op te kopen, Gisteren bij marcel ook gedaan. marcel gaf aan nog voor ruim €30.000 te hebben liggen en voor ruim 40.000 te hebben verkocht. Mocht dit waar zijn, moet je nagaan hoeveel gedupeerden er dan zijn, en dan te bedenken dat wij met z’n allen deze zieke persoon bekostigen. Ronduit sneu..
Wij hadden inderdaad ook geen track & trace gekregen bij de verzending. Nee andere geurtjes, maar het is allemaal dezelfde soort vloeistof, zoals op de afbeelding te zien is.

Hopelijk kunnen er veel mensen op tijd geattendeerd worden voor ze iets bestellen.

Jelly

Bericht door Jelly »

Ik heb ook een parfum gekocht bij Marcel uit Baarn ofwel meneer Ganpat en kwam er snel achter dat hij aan mij een nep geur had verkocht. Weg €55 😯

Ik heb hem gewezen op zijn dubieuze praktijken maar hij word dan erg onvriendelijk.

Inmiddels heeft hij meerdere negatieve reviews ontvangen op zijn mp account dus heeft hij een andere aangemaakt met tot nu toe 12 reviews. Wel nog onder de naam Marcel uit Baarn.

Marktplaats pretendeert een veilige plaats te willen zijn maar onderneemt niets!

Poppy

Bericht door Poppy »

Ik heb deze "verkoper" onder al zijn/haar gebruikersnamen al diverse malen gemeld aan Marktplaats. Die ondernemen geen aktie. Beschamend.

Maria95

Bericht door Maria95 »

Zojuist ben ik ook opgelicht door ' Marcel'. Heb gisteren twee parfums besteld voor €92,-. 1 van de parfums was open. Ze ruiken totaal niet zoals het hoort. Ze zijn hartstikke nep.

Meneer/mevrouw gaf aan dat ze 100% echt zijn. En afkomstig van een webshop die niet liep zoals had gemoeten.

Track and trace code niet ontvangen. Vaker om gevraagd.

Natasja123

Bericht door Natasja123 »

Welke debiel loopt mijn naam hier te plaatsen. Wat vergelijken jullie mij met marcel etc. Ben hier niet van gedient. Mocht dit niet gesloten worden of mijn naam hier weggehaald wordt neem ik juridische stappen. Ik verkoop alleen originele spullen en als marcel dat wel of niet doet is niet mijn probleem. Dan moesten jullie maar nadenken of het realistisch is voor die prijs. Maar kom mij niet met andere hier vergelijken.

Annabelleore

Bericht door Annabelleore »

Ik ben ook opgelicht door deze Marcel. Heb hem erop gewezen dat de chanel parfum niet origineel is. De geur slaat gelijk af ,sterke alcohol en binnen 20 min totaal weg. Heb marktplaats al gewaarschuwd maar die gaan pas stappen ondernemen als er meerdere meldingen binnenkomen. Ook ik keek naar de recensies van deze man en ben er toen vanuit gegaan dat alles goed zat. Marcel zelf reageert niet meer . Maar is nog onbeschaamd zn voorraad aan parfum aan het verkopen .

Kruimeltjes

Natasja123 schreef:
07-10-2019 01:13
Welke debiel loopt mijn naam hier te plaatsen. Wat vergelijken jullie mij met marcel etc. Ben hier niet van gedient. Mocht dit niet gesloten worden of mijn naam hier weggehaald wordt neem ik juridische stappen. Ik verkoop alleen originele spullen en als marcel dat wel of niet doet is niet mijn probleem. Dan moesten jullie maar nadenken of het realistisch is voor die prijs. Maar kom mij niet met andere hier vergelijken.
Het mondje en de stank klopt wel.

Kruimeltjes

Kruimeltjes schreef:
16-10-2019 20:00
Natasja123 schreef:
07-10-2019 01:13
Het mondje en de stank klopt wel.
Lees dit maar.
handelsites-bv-marktplaats-en-ebay-f26/ ... 36183.html

Poppy

Bericht door Poppy »

Doe vooral aangifte natasja aka marcel, weten we gelijk wie je bent

Plaats reactie