Liza uit Enschede BE44735045712145

Jwhite

Re: Liza uit Enschede BE44735045712145

Bericht door Jwhite » 04-06-2019 19:39

Ook ik ben opgelicht door amber vermeer. Hij of zij heeft ook de 1 cent truc onder de knie. Ze wilde iets van mij overnemen via Marktplaats en had een account dat 9 en half jaar actief was. Dit account was dus gehackt. Dat wist ik op dat moment nog niet. Vervolgens vroeg zij mij om te whatsappen dus gaf mijn telefoonnummer ik kreeg even later een app bericht. Hierbij gaf ze aan dat ze vaker in het verleden is opgelicht via Marktplaats en dat tikkie een optie heeft om bankrekeningnummers te controleren op fraude door middel van het betalen van een cent wordt dat gecontroleerd. Op goed vertrouwen heb ik dit gedaan waarbij ze me een tikkie verzoek stuurde die mij heeft laten inloggen op een nagemaakte ING account. Toen stond er dat ik een TAN code zou ontvangen per sms, deze kreeg ik ook enkel stond er €100 in plaats van een cent. Ik zei dus dat ik dit niet zou betalen maar voor ik het wist was het bedrag al van mijn rekening geschreven en had zij al mijn inloggegevens. Ik heb mijn geld van de ING terug ontvangen en al mijn gegevens moeten wijzigen ik laat jullie aan om aangifte te doen tegen deze persoon Ik heb dit inmiddels gedaan.

Plaats reactie