Level 99 gamestore uit Heerenveen 0620679779

Plaats reactie
Nic64

Level 99 gamestore uit Heerenveen 0620679779

Bericht door Nic64 »

Oplichter heeft zoveelste naam gevonden, maakt gebruik van identiteitsfraude.
PS5 Playstation 5 2x Disc edition 1x Digital Edition beschik
€ 599,96
https://link.marktplaats.nl/m1646757003 ... ialbuttons

Wegens annuleringen zijn er 3 Ps5 Consoles beschikbaar gekomen.

Playstation 5 Disc Edition 2 exemplaren - €624,95 per stuk

Playstation 5 Digital Edition 1 Exemplaar - €524,95 per stuk

- Met factuur - Inclusief btw - 2 jaar level 99 en 2 jaar fabrieksgarantie

LET OP - de Playstation dient gereserveerd te worden, na reservering is uw playstation bij ons kantoor van level 99 af te halen op afspraak, en te betalen per pin, overschrijving / tikkie of contant

Verzenden is de andere mogelijkheid, voor 23:00 besteld, morgen in huis, BETALING GESCHIED VÓÓR VERZENDING.

Prijzen zijn inclusief PostNL aangetekende pakketpost met  4

Level 99

Re: Level 99 gamestore uit Heerenveen 0620679779

Bericht door Level 99 »

Deze persoon heeft vandaag mijn bedrijfsnaam misbruikt voor zijn praktijken. Ik had vanmiddag twee jongens aan de deur (afzonderlijk van elkaar maar op hetzelfde moment) die een PS5 op kwamen halen. Ik heb alleen een paar retro spelletjes in een webshopje... De sfeer was niet echt prettig. Ze kwamen van ver, dus enig chagrijn was behoorlijk begrijpelijk. Er was gelukkig geen sprake van agressie, maar één van de jongens kon maar niet bevatten dat ik er niets mee te maken had en dat mijn identiteit was misbruikt. Als de adresgegevens van mijn bedrijfje worden gebruikt moet ik er toch wel mee te maken hebben, zo was zijn beredenering. Toen hebben we toch maar snel de politie erbij gehaald. Hopelijk wordt deze praktijken snel een halt toegeroepen, want als ik dit forum zo bekijk zijn er inmiddels flink wat mensen gedupeerd.

Level 99

Bericht door Level 99 »

Het feit dat Marktplaats steevast sneller is met het verwijderen van mijn waarschuwingen die geplaatst zijn met het originele 13 jaar bestaande Marktplaats account dan met het verwijderen van de advertenties van de oplichter die 1 dag actief is zegt ook wel veel over hoeveel lak ze als miljoenenbedrijf eigenlijk hebben aan de veiligheid van hun platform. Het is feitelijk gewoon een opgestoken middelvinger naar de argeloze gebruiker en een kolfje naar de hand van kwaadwillenden.

Rosareentje

Bericht door Rosareentje »

Ze hebben net weer een nieuwe ad geplaatst onder zelfde bedrijfsnaam en met dezelfde tekst als hierboven

https://www.marktplaats.nl/a/spelcomput ... ousPage=lr#

Nic64

Bericht door Nic64 »

Level 99 schreef:
30-12-2020 00:05
Het feit dat Marktplaats steevast sneller is met het verwijderen van mijn waarschuwingen die geplaatst zijn met het originele 13 jaar bestaande Marktplaats account dan met het verwijderen van de advertenties van de oplichter die 1 dag actief is zegt ook wel veel over hoeveel lak ze als miljoenenbedrijf eigenlijk hebben aan de veiligheid van hun platform. Het is feitelijk gewoon een opgestoken middelvinger naar de argeloze gebruiker en een kolfje naar de hand van kwaadwillenden.
Helemaal met je eens.
Marktplaats is al jaren een broeinest voor oplichters . En helaas werken er vele onbekwame mensen. Ik adverteer al jaren niet meer op marktplaats, maar ik snap daarbij ook niet dat mensen in deze oplichting trappen.
Midden in de nacht appen, en dan 0 dagen actief. Mensen denken niet na.

Plaats reactie