LET OP! Domeinbescherming-nederland.nl OPLICHTING!

Rene de Jager

LET OP! Domeinbescherming-nederland.nl OPLICHTING!

Bericht door Rene de Jager »

Ik ben zojuist gebeld door domeinbescherming-nederland.nl Mw. Angela Boon (of Boom) met een bijzonder verhaal.

Eenzelfde onderneming als de mijne en ook nog eens in onze regio zou onze website met de exctensie .online hebben geclaimd. Omdat ik hoofdhouder ben van onze eigen website werd ik hiervan op de hoogte gebracht met de mogelijkheid hier een stokje voor te steken. Daar zou 24-uur de tijd voor zijn.
Het verhaal luidde; bedrijven doen dit vaak om mee te liften op het succes van een ander en om zo meer traffic naar zichzelf te genereren.
Voor Euro 19,98 per jaar kon ik bezwaar maken en werd ik eigenaar van de .online URL. Zij kon er ook gelijk voor zorgen dat dit in de toekomst niet meer voor zou komen door een soort blokkade in te rechten.

Het verhaal en de manier waarop (zeer netjes en correct in keurig ABN) wekte bij mij het juiste gevoel dat dit zou moeten kloppen.
Gelukkig zoek ik eerst online altijd recencies voor dit soort acties en blijkt dat er al veel over bekend is. Het bedrijf doet dit onder veel verschillende namen lees ik op deze website maar het verhaal is steeds hetzelfde. Let dus op, het blijkt oplichting.

Plaats reactie