Koen Janssen uit Hilvarenbeek oplichter

Plaats reactie
Gamecollector

Koen Janssen uit Hilvarenbeek oplichter

Bericht door Gamecollector » 17-09-2017 12:40

Nadat ik afgelopen week op marktplaats ben opgelicht door koen janssen uit Hilvarenbeek voor MSI rx 580 8 gb videokaart die ik niet heb mogen ontvangen maar wel betaald, zie ik nu weer nieuwe advertentie's verschijnen onder de naam koen op marktplaats.
Deze persoon gebruikt het e-mail adres [email protected]**ail.com en geeft als telefoonnummer 06209**482 en is 6 jaar actief op marktplaats.
Probeert via allerlei vage banktransactie zoals skrill & moneybrokers en paysafecards tot betaling te komen voor aangeboden object waar ik niet in mee ging.
Mijn schade bedraagt 206,50 en dit heb ik betaald via paypal dus ik hoop dat ik op de kopersbescherming kan rekenen zit nog te wachten op digiid zodat ik aangifte kan doen.

** persoonsgegevens deels verwijderd door moderator **

Gamecollector

Re: Koen Janssen uit Hilvarenbeek oplichter

Bericht door Gamecollector » 17-09-2017 17:15

Inmiddels zijn de advertentie's alweer opgedoekt waarvan 1 gereserveerd,hoop dat de die persoon niet betaald heeft.
Heb ctc met marktplaats gezocht en aangegeven dat het verdacht is blijkbaar geholpen.

Gamecollector

Re: Koen Janssen uit Hilvarenbeek oplichter

Bericht door Gamecollector » 04-10-2017 18:15

Vandaag bericht gekregen van paypal dat deze het uitstaande bedrag hebben terug gevorderd van de verkoper en gestort op mijn paypal rekening.
Dus soms kan het ook goed aflopen en kan iedereen adviseren om aankopen via paypal te doen maar niet onder het kopje vrienden of familie maar transactie met kopersbescherming.
Voor mij is deze zaak afgesloten maar de waarschuwing voor de verkoper blijft staan.

Plaats reactie