Kerstboom van Felero blijkt sticker te zijn

Plaats reactie
Annemiekvanderhorst

Kerstboom van Felero blijkt sticker te zijn

Bericht door Annemiekvanderhorst »

Ik had een leuk mini kerstboompje besteld bij Felero.nl. Op het filmpje stond welke je zou krijgen dus heb 25 euro betaald via Mollie. En nu heb ik dus zoals velen een sticker gekregen met het boompje erop en was ineens de tekst op de site aan gepast, want er stond ineens op dat het om een sticker ging wat er eerst helemaal niet op stond. Er staat nog een versie op die is duurder en dat staat niks over sticker.
Laatst gewijzigd door Moderator op 13-11-2020 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking

monique.van-gilst-schiphorst

Re: Kerstboom van Felero blijkt sticker te zijn

Bericht door monique.van-gilst-schiphorst »

Ook ik ben in de fout gegaan om bij Felero zo'n kerstboompje te bestellen, 25 euro kwijt, harde les voor me: Nooit meer iets bestellen bij dubieuze sites( dus op Facebook e.d )

Natasja Bourguignon

Bericht door Natasja Bourguignon »

Beste Annemieke,

Ik ben er inderdaad ook ingetrapt. Er stond zeker niet bij dat het een sticker zou betreffen. Waarom zou je een draaiende carrousel bij een sticker afbeelden?🤔

Ik ga aangifte doen van internet oplichting. Raad je aan om hetzelfde te doen, hoe meer aangifte gedaan wordt hoe sneller ze er iets aan gaan doen.

Mvg
Natasja

Tonnus

Bericht door Tonnus »

Ook ik ben slachtooffer van felero een sticker ipv een mini tree pas op men adverteert ook op daniso met dezelfde mini tree niet intrappen

ypreeker

Bericht door ypreeker »

Ook hier is een sticker binnen gekomen in plaats van een mini boom met licht en geluid. Aangifte is inmiddels gedaan. Hopelijk krijgen de gedupeerden hun € 24,99 snel terug.

Pim Stevens

Bericht door Pim Stevens »

Ik hoor ook bij de partij.
Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb ondertussen contact via de mail met ene Yasmine De Rue.
Die geeft idd alleen maar standaard reacties waar je niks mee kan.
Aangegeven dat ik het aan opgelicht zou doorgeven en bij deze doe ik dat ook.
Mij is wel het voorstel gedaan om de sticker aangetekend retour te sturen. Wat niemand doet omdat ze niet te vertrouwen zijn.
Ben je nog meer geld kwijt. Op deze site staan veel meer mensen met dit probleem: https://nl.trustpilot.com/review/felero.nl
Ik hoop echt dat iemand er wat aan kan doen. Het is gelukkig geen groot bedrag maar het gevoel bij de oplichting is niet minder.

Vriendelijke groet

Margriet Beemster

Bericht door Margriet Beemster »

Heb ook een kerstboompje besteld bij Felero.nl en een sticker ontvangen.
Nog steeds e-mail contact met Yasmine de Rue om een retourformulier te krijgen. Nu een link van haar ontvangen, maar de website is niet beschikbaar. Als je de link kopieert en op google plakt, komt de naam Daniso naar boven.
De gegevens die op webshopchecker staan van Folero en Daniso zijn identiek.
Op Trust Pilot zijn tot nu toe 94 zeer slechte reakties gemeld over Felero.
Over Daniso staan 275 zeer slechte reviews.
Het zou heel goed kunnen dat achter Daniso en Felero dezelfde mensen schuil gaan.
Aangezien er bij beide webshops zoveel gedupeerden zijn met hetzelfde verhaal, is het misschien de hoogste tijd om dit via de media naar buiten te brengen.

A.m.

Bericht door A.m. »

Hier idem. Dom natuurlijk. Maar idd een sticker gekregen.

Gertjuh

Bericht door Gertjuh »

Ik heb na heel wat e-mails met dreigende taal mijn geld vanochtend retour ontvangen. Wel laat ik mijn aangifte staan. Dit is pure oplichting en moet gestopt worden!

Dirk Verbeeck

Bericht door Dirk Verbeeck »

Op 11 oktober 2020 bestel ik bij Felero de mini kerstboom, bedrag van 24,99 euro wordt netjes betaald op een rekening in Dortrecht. Felero ging mij een bevestigingsmail sturen en bestel nummer, doch niets ontvangen. Als ik hun mail met de vraag waar mijn bestelling blijft, krijg ik als antwoord dat het erg druk is in de webshop. Maar geen concrete antwoorden. Heb tot op heden niets ontvangen!
Ik ga alles in het werk stellen om mijn geld terug te eisen. Trouwens ze werken onder verschillende firma namen!
Vermits ik Belg ben, ga ik ook de Belgische fraude cel op de hoogte brengen.
Dirk Verbeeck

RP12345679

Bericht door RP12345679 »

Ik ben opgelicht via de daniso website. Dit zijn inderdaaf dezelfde makers. De teksten van de sites waren identiek, ik zeg waren want daniso.nl is ondertussen offline.

Allemaal aangifte doen bij de politie en hopelijk krijgen we ons geld terug.

Lindatelder1961

Bericht door Lindatelder1961 »

Ik ben ook opgelicht door Felero... heb bijna 50 euro betaald voor 2 kerstboompjes en kreeg voor dit bedrag 2 stickers opgestuurd....
Dit was voor mij de laatste keer dat ik bij een onbekende site iets koop... ik ben er klaar mee! Ik wil mijn geld terug!!!

[email protected]

Bericht door [email protected] »

Ook ik heb een mini kerstboompje besteld bij Felero. Kreeg ook een sticker. Heb inmiddels aangifte gedaan van internetfraude bij politie. Raad iedereen dit ook te doen
Hartelijke groet
Lenie Koster

Reggyvoorraad

Bericht door Reggyvoorraad »

Ook ik ben opgelicht en heb een sticker ontvangen.
Gemaild en gevraagd om het adres, zodat ik hem terug kon sturen. Een berichtje ontvangen van Yasmine De Rue met een link die niet werkt. Het zijn oplichters. € 24,95 kwijt.
Pas op: op facebook stonden bij de opmerkingen berichtjes van mensen die hem ontvangen hadden. Deze zullen dan wel door hen zelf erop gezet zijn.

ChristaR

Bericht door ChristaR »

Ook ik heb mij laten oplichten.
Na 2 maanden wachten en voorafgaande mails beantwoord door Yasmine De Rue, ontving ik gewoon een stomme sticker! Het ging hier zowiezo over een object en geen sticker.
Ook vind ik het raar dat de sticker van Oezbekistan komt, wellicht kost dit hen nog geen 5€, maar wij zijn dan wel schoon 24,95€ kwijt.
Vuile oplichters !
Ik heb gelukkig een printsceen van mijn bestelling. Daarop zie je ook al dat het niet om een sticker gaat.
Hopelijk word er iets gedaan zodat we iets kunnen recupereren van ons geld.

Plaats reactie