Jadestone.nl levert niet

Plaats reactie
Sachagh

Jadestone.nl levert niet

Bericht door Sachagh »

Jadestone.nl biedt hoge kortingen, nepreviews en leveren niet. Heette vroeger Beautysquared.nl: maar toen het te heet onder de voeten werd hebben ze hun naam en url aangepast. Niet bestellen dus!

Renzo1989

Re: Jadestone.nl levert niet

Bericht door Renzo1989 »

Klopt, en de ring is voor 4 euro op AliExpress terug te vinden... Ik heb hier een vergelijkbaar bericht aangemaakt: webwinkels-f24/https-beautysquared-nl-e ... 38176.html

Joke_65

Bericht door Joke_65 »

Sachagh schreef:
03-05-2020 18:26
Jadestone.nl biedt hoge kortingen, nepreviews en leveren niet. Heette vroeger Beautysquared.nl: maar toen het te heet onder de voeten werd hebben ze hun naam en url aangepast. Niet bestellen dus!
Zoekend op google kwam ik al snel hier terecht. Ik ben dus niet de enige!!! Gelukkig was mijn bestelbedrag niet heel hoog, maar betekent dit dat ik nu echt mn geld kwijt ben? :cry:

joke.knoppert

Bericht door joke.knoppert »

Er kwam bij mij een mooie foto van de Paris ring 925 zilver voorbij op facebook en ik dacht o wat mooi. Ik de ring besteld bij Jadestone en heb hem gekregen. Na een goede 2 weken begon hij te verkleuren. Ik er mee naar de juwelier. En wat denk je de ring is helemaal niet van zilver gemaakt. Ik hun gemaild van ik wil mijn geld terug. Wil de ring ook nog wel weer terug sturen maar ik krijg geen reactie van hun. Stelletje oplichters dat het er zijn.

joke.knoppert

Bericht door joke.knoppert »

Ik wil jullie melden dat Jadestone nu actief is onder de naam INFINITESTORIES en met de zelfde ringen. Ik vraag mij af of de site van facebook te verwijderen is. Ik zou hem daar liever niet meer tegen komen in verband de oplichting.

Marsja

Bericht door Marsja »

Joke_65 schreef:
21-07-2020 13:48
Sachagh schreef:
03-05-2020 18:26
Zoekend op google kwam ik al snel hier terecht. Ik ben dus niet de enige!!! Gelukkig was mijn bestelbedrag niet heel hoog, maar betekent dit dat ik nu echt mn geld kwijt ben? :cry:
[/quote het komt niet, of in het beste geval over 2 a 3 maanden. Denk 1e optie helaas.

Plaats reactie