Itrader.com oplichters

Plaats reactie
Jennifer bholasingh

Itrader.com oplichters

Bericht door Jennifer bholasingh »

Ik ben opgelicht door itrader.com deze meester oplichters gaan sluw te werk. Je moet even 215 euro inleggen. Met mijn domme kop hier ingetrapt omdat ik dacht zo snel geld te verdienen. Nu wil ik mijn geld terug en is het hele bedrijf plotseling niet meer te bereiken. De alarmbellen gingen rinkelen toen ik de reviews las op het internet van dit bedrijf! Kan iemand mij helpen? Of heeft iemand hier ook ervaring mee?

Jb68

Re: Itrader.com oplichters

Bericht door Jb68 »

Hè Jennifer, stuur mij een pb via FB.
Mijn naam is.
Johan van den Bosch Giessenburg.
Gr.

Fredjexm

Bericht door Fredjexm »

Ik ben opgelicht door itrader.com deze meester oplichters gaan sluw te werk. Je moet even 215 euro inleggen. Met mijn domme kop hier ingetrapt omdat ik dacht zo snel geld te verdienen. Nu wil ik mijn geld terug en is het hele bedrijf plotseling niet meer te bereiken. De alarmbellen gingen rinkelen toen ik de reviews las op het internet van dit bedrijf! Kan iemand mij helpen? Of heeft iemand hier ook ervaring mee of gewoon alles kwijt

rscheper

Bericht door rscheper »

Wij zijn ook opgelicht door Itrader.com.
Op onze telefoon kwam een filmpje met daarin Beau van Erven Dorens die vertelde over beleggen via Itrader.com.
Daarbij werd gemeld dat het betrouwbaar is, snel geld verdienen en een leuke investering.
Zodoende hebben wij geld gestopt bij Itrader.com.
Echter ontvingen wij al snel e-mails in het Engels, waardoor wij huiverig werden.
Contact gezocht met Itrader en aangegeven dat wij er (nog voor dat we er uberhaupt meer belegt hadden), mee wilden stoppen.
DIt was akkoord, we zouden het geld (-50 euro fee) terug krijgen.
Tot op heden wachten wij nog steeds. WIj hebben inmiddels een e-mail gestuurd, alle tefoonnummer gebeld die bij ons bekend zijn, maar er wordt niet meer gereageerd. Opgelicht!

rachid.el-haouzi

Bericht door rachid.el-haouzi »

Ik heb geld overgemaakt en heb toch besloten het geld terug te laten storten. Maar heb nooit me geld gezien telefonisch contact opgenomen.
Geen reactie telefoon klopt niet email word niet gereageerd!

Ik wil graag iemand spreken van itrader wil mijn geld terug!!!!!

Kl2009

Bericht door Kl2009 »

Ik ben vanochtend ook ingetrapt door een reclame v Rutte.
Na het openen van een account ben ik pas gaan googlen.☹️
Het moest eigenlijk andersom.
Na het lezen van zoveel negatieve ervaringen, heb ik contact opgenomen met de klantenservice.
Ik moet in mijn account bij withdraw funds mijn geld terug laten storten.
Het totale bedrag heb ik ingevuld €215.
Het is succesvol behandeld. Ik heb een mail ontvangen dat het ongeveer 7 werkdagen gaat duren? Later werd ik ook opgebeld door een contactmanager, zij vertelt mij het kost €50 euro adm.kn!!! Belachelijk het bevestigt dat ik een goede keus heb gemaakt om niet verder met hun in zee te gaan. Nu is het voor mij even afwachten of zij inderdaad het geld terugstort??

Poepeloer

Bericht door Poepeloer »

Van geen van beiden.
Itrader.com en Rutte.

Kl2009

Bericht door Kl2009 »

Ma 27 apr 2020 ben ik ingetrapt met mijn stomme kop. Na zoveel negatieve berichten heb ik opdezelfde dag mijn account opgezegd en mijn geld terug laten boeken.
Vandaag heb ik € 165,- terug gekregen na 4 dagen ipv 15 werkdagen.
Het blijft belachelijk en asociaal dat €50,- is ingehouden. Het komt nu bij mij over ITrader is aasgier bedrijf ipv een professional bedrijf.
Dat wil ik ook terug maar dat gaat denk ik niet meer gebeuren. Voor mij is €50 mijn lesgeld. Ik heb mijn lesje geleerd.

CYuss

Bericht door CYuss »

Hi mensen,

Ik ben ook helaas opgelicht door ITRADER. Ze zijn ook niet meer te bereiken. Destijds heb ik 250,00 moeten overmaken om te beginnen met geld verdienen. Wie heeft dit ook gehad heeft zijn geld terug gekregen?

Echt balen dit! :evil: :evil:

Plaats reactie