Ik ben op zoek naar Nina

Plaats reactie
RuthvP

Ik ben op zoek naar Nina

Bericht door RuthvP »

Ik ben op zoek naar Nina. Zij heeft bij mij een Nintendo gekocht op MP en die zou ik haar opsturen, nadat ik het geld had ontvangen. Dat geld heb ik ook gehad, maar door een vervelend toeval zijn de pushberichten op mijn tel uitgeschakeld waardoor ik niets meer binnen kreeg en door drukte helemaal vergeten te reageren (heel stom, ik weet het). Maar nu ben ik dus opgegeven als internetfraudeur door MP en kan ik mijn account niet meer in, maar dus ook niet meer bij het adres of berichten. Met andere woorden: Ik kan helemaal niets doen nu, behalve afwachten of de politie mij gaat bellen, want daar heb ik het inmiddels ook gemeld. Ik wil heel graag het pakket opsturen en laten weten dat deze mevrouw haar geld niet kwijt is :-(
Hoop dat Nina hier zelf reageert...

P.U.R.S.E.R

Re: Ik ben op zoek naar Nina

Bericht door P.U.R.S.E.R »

Maak een nieuwe account aan op mp, als je dat nog niet gedaan hebt, en plaats dezelfde advertentie nog een keer met in de beschrijving jouw verhaal.

Je kunt ook naar de bank gaan en vragen of ze de rekeninghouder (Nina) willen aanschrijven en dat zij contact met jou moet opnemen!

Plaats reactie