HELP! NL21INGB0674773837

Marw

Re: HELP! NL21INGB0674773837

Bericht door Marw »

JA IDD BESTE MAN

Mensen kunnen zo snel bedrijven zwartmaken!

heb er zelf mee van doen we hebben ook al 15jaar webshops als een van de eerste.
en ook nog een winkel.

Dus we weten heel goed hoeveel schade het aan kan richten.

NU het zelfde verhaal wij hebben betaald maar het gaat naar een ING rekening en die meneer die is nu helemaal in paniek en doet al aangifte zonder even te wachten...... WAT DENK JE

WEL paniek gezaaid,
WEL aangifte tegen ons gedaan,

EN JA WEL zijn geld ontvangen na 4 dagen omdat het weekend was en een feestdag op maandag!

Facebook vol met een haat bericht tegen ons ! MAAR NIET DE BALLEN HEBBEN OM HET RECHT TE ZETTEN!
BTW het kwaad is nl al direct geschied op het moment dat zon bericht op FB staat inmiddels is zn bericht in 2 dagen al 2500 X gedeeld!

kariboy12

Re: HELP! NL21INGB0674773837

Bericht door kariboy12 »

Helaas ben ik opgelicht door mevrouw Janneke Poes uit Enschede via marktplaats. Ik zag een aantrekkelijke Playstation 5 staan die maar voor 290 euro opgehaald kon worden. Echter heb ik uiteindelijk besloten om dit via Post NL te laten verzenden. Het gewicht klopte en de betaling werd uiteindelijk verricht via Veilig betalen (Ideal) op marktplaats. Een week later kreeg ik hiervoor drie flessen terug. Pas op voor deze manipulatieve miezerige mevrouw die allerlei schuldgevoelens aanpraat en je probeert te overhalen om een betaling via overboeken te laten verrichten!!!!! :oops:

Plaats reactie