Forum

Bespaar je de moeite. Denk je nou echt dat dit de werkwijze is van een bonafide winkel?Ik ben opgelichttt schreef: ↑29-12-2020 03:18IK BEN OOK OPGELICHT ZOJUIST DOOR DEZE PERSOON, €50,- 2x tikkie betaald.
Ik denk dat het de eigenaar van de winkel is van deze verkoper sprak “te proffessioneel”.
Even bezoekje brengen morgen en mn geld terughalen, stelletje huigelaars
Dit bovenstaande is door de oplichter zelf geschreven, volg deze gast al een hele tijd. Misbruikt elke dag naam van een winkel.Ik ben opgelichttt schreef: ↑29-12-2020 03:18IK BEN OOK OPGELICHT ZOJUIST DOOR DEZE PERSOON, €50,- 2x tikkie betaald.
Ik denk dat het de eigenaar van de winkel is van deze verkoper sprak “te proffessioneel”.
Even bezoekje brengen morgen en mn geld terughalen, stelletje huigelaars
thymen1957 schreef: ↑29-12-2020 21:49en nu weer.
https://www.marktplaats.nl/a/spelcomput ... b9c5b7a618
Beschrijving
Wegens annuleringen zijn er 3 Ps5 Consoles beschikbaar gekomen.
Playstation 5 Disc Edition 2 exemplaren - €624,95 per stuk
Playstation 5 Digital Edition 1 Exemplaar - €524,95 per stuk
- Met factuur - Inclusief btw - 2 jaar level 99 en 2 jaar fabrieksgarantie
LET OP - de Playstation dient gereserveerd te worden, na reservering is uw playstation bij ons kantoor van level 99 af te halen op afspraak, en te betalen per pin, overschrijving / tikkie of contant
Verzenden is de andere mogelijkheid, voor 23:00 besteld, morgen in huis, BETALING GESCHIED VÓÓR VERZENDING.
Prijzen zijn inclusief PostNL aangetekende pakketpost met track&trace als aan huis leveren de wens is
Voor reservering van uw Playstation 5 kunt u contact opnemen per:
TEL: 06-53603532
WHATSAPP - BELLEN - MARKTPLAATS CHAT.
Inderdaad.
Nu als level 99 gamestore uit easterlittens.
De echte webwinkel herft een oproep geplaatst op mp om te waarschuwen.
Zojuist via de chat gemeld, advertentie is weggehaald.