Elektronicahouse.nl almere

Plaats reactie
Nic64

Elektronicahouse.nl almere

Bericht door Nic64 »

Valse website.
Gisteren actief op marktplaats met 3600 advertenties.
Deze zijn reeds weggehaald.
Website is nog actief.
Zie link
https://elektronicahouse.nl/

geert.thijssen

Re: Elektronicahouse.nl almere

Bericht door geert.thijssen »

Ook de website is nu weg. Zaterdag kwam ik deze via marktplaats tegen. Advertenties waren een stuk goedkoper dan de normale prijzen. Het bedrijf had een geldig KVK nummer het adres kwam overeen met het adres van Almere. Ook als je het telefoonnummer belde kreeg je een bandje waarbij het leek dat alles valide was. Ik was toch nog aan het twijfelen omdat de klant pas 3 dagen actief was op Marktplaats.
Op een gegeven moment stonden er bij 6000 artikelen bij marktplaats actief.
Na veel argwaan ging ik over tot bestellen van een artikel. Direct kreeg ik een mail van een bevestiging. Erachteraan direct een betaalverzoek via de Rabobank. Dit vond ik zo vreemd omdat er stond dat er via Ideal betaald moet worden, waardoor ik de bestelling niet hebt betaald (gelukkig) Melding gemaakt bij Marktplaats. De volgende dag waren alle advertenties uit Marktplaats verdwenen.

DM Worldwide

Re: Elektronicahouse.nl almere

Bericht door DM Worldwide »

geert.thijssen schreef:
08-12-2020 20:23
Ook de website is nu weg. Zaterdag kwam ik deze via marktplaats tegen. Advertenties waren een stuk goedkoper dan de normale prijzen. Het bedrijf had een geldig KVK nummer het adres kwam overeen met het adres van Almere. Ook als je het telefoonnummer belde kreeg je een bandje waarbij het leek dat alles valide was. Ik was toch nog aan het twijfelen omdat de klant pas 3 dagen actief was op Marktplaats.
Op een gegeven moment stonden er bij 6000 artikelen bij marktplaats actief.
Na veel argwaan ging ik over tot bestellen van een artikel. Direct kreeg ik een mail van een bevestiging. Erachteraan direct een betaalverzoek via de Rabobank. Dit vond ik zo vreemd omdat er stond dat er via Ideal betaald moet worden, waardoor ik de bestelling niet hebt betaald (gelukkig) Melding gemaakt bij Marktplaats. De volgende dag waren alle advertenties uit Marktplaats verdwenen.
Beste Geert,

Goed dat dit jou op is gevallen. Namens DM Worldwide wil ik toch duidelijk maken dat dit geen site is van ons!!
Ons identiteit en met name 'KVK & Adres' zijn gebruikt op deze website maar is geen onderneming van ons. Wij hebben hier ook de Fraudedeskhelp al voor ingelicht. En contact opgenomen met de hosting van de site.
Ook wij zijn bezig met de politie om hier aangifte tegen te doen.

Met vriendelijke groet,
DM Worldwide.

Plaats reactie