Eauxg Entertainment Almere

Ebisu

Re: Eauxg Entertainment Almere

Bericht door Ebisu »

Nee niemand heeft de PS5 ontvangen, want dit is een oplichter. En zoals je ziet is hij weer begonnen met iets nieuws via Ierland. Dus zijn oplichterij gaat door. Hoe meer aangiftes des te groter de kans dat de politie ook echt aan de slag gaat hiermee

MohammedALmuhaysin

Bericht door MohammedALmuhaysin »

NL70RABO0115600000

This is the bank account i was charged from when I ordered the Ps5.

If you type this bank account in google you will see other complaints about other scamming websites that uses the same bank account.

Just wanted to inform you all about it.

Ebisu

Bericht door Ebisu »

Wij hadden een ander account van de Deutsche Bank. Maar het zal wel een netwerk zijn denk ik dan van oplichters.

Fearless

Bericht door Fearless »

Goede avond, ik heb nog geen aangifte gedaan.
Er is mij toegezegd door een ene Mark dat me geld teruggestort zou worden binnen 7 werkdagen. 19-1-21 is daarvan de laatste dag.
Wat die btw verificatie betekend weet ik niet.
Als er morgen nog niks is gestort ga ik er werk van maken. Almere is vlakbij.

Ebisu

Bericht door Ebisu »

Het adres is niet waar hij woont. Nep adres of heeft ooit daar gewoond.

MohammedALmuhaysin

Bericht door MohammedALmuhaysin »

Hello guys i would like to make a whatsapp group to easily communicate and update on the issue with our orders.

Here is my number contact me to add you to the group.

We need to communicate to try and solve it.

+31617166250

Fearless

Bericht door Fearless »

Ben net bij ze huis geweest en heb ze buurman gesproken. Hij heeft daar wel gewoond en is naar Spanje gegaan. Ergens in september/ oktober. Bij het huis zelf deed niemand open trouwens. Er wonen Roemenen en nog een stel.

danielvo

Bericht door danielvo »

Ik heb aangifte gedaan, en een proces verbaalnummer gekregen. Geen flauw idee wat de volgende stap is, maar heb me ook aangemeld voor slachtoffer hulp.

Ik krijg geen reactie via de app, email, chat of online formulier...

Ebisu

Bericht door Ebisu »

Inmiddels is het bij de zoekfunctie van de politie, waarbij je online oplichters kan opzoeken, EAUXG wel bekend door alle aangiftes. Dat is een eerste goeie stap. Nu moeten we bericht krijgen of ze een vervolgonderzoek gaan doen of niet. Wanneer dat gebeurt lijkt me goed om wat Mohamed voorstelt, samen in een appgroep communiceren, wel goed.

Dordogne

Bericht door Dordogne »

Goedemiddag allemaal. Ook ik ben opgelicht door de persoon of personen die zich uitgeeft of uitgeven voor Lionel Weldink. Dat was al rond begin september 2020 en die zaak handelde om de overname van een digitale videocamera via Marktplaats. De schade betrof in dit geval €100,00. Ik heb de zogenaamde Weldink betaald via een overschrijving naar rekeningnummer NL27KNAB0259270040 van de KNAB bank. De tenaamstelling van die rekening was ook: EAUXG in Almere. Na alle onfortuinlijke communicatie met Weldink heb ik indertijd aangifte bij de politie gedaan. Daar heb ik overigens nimmer meer iets van vernomen.

Nu er sinds februari van dit jaar de mogelijkheid bestaat om de identiteit van de rekeninghouder op te vragen zal ik per heden de KNAB bank aanschrijven met zo'n verzoek. Ik zal eventuele ervaringen en bijzonderheden hier posten.

Tevens hoop ik van harte dat de politie er meer werk van gaat maken, nu blijkt dat de oplichter(s) nog steeds actief is/zijn en dat de lijst met gedupeerden gestaag toeneemt. Ik weet dat de politie er alleen wat aan gaat doen als er meerdere mensen gedupeerd zijn.

Met vriendelijke groet,

D
Laatst gewijzigd door Dordogne op 04-02-2021 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie