Bunq pakt geld van je af!

Plaats reactie
aradersain

Bunq pakt geld van je af!

Bericht door aradersain »

Bunq heeft mijn rekening geblokkeerd omdat ik heb aangegeven dat ik opeens niet kan inloggen! Na het herstellen van mijn account door middel van id verificatie hebben ze nog steeds tot op de dag van vandaag mijn rekening geblokkeerd! Je krijgt geen hoogte of precies info hoelang het gaat duren tot alles rond is! Met verschillende medewerkers contact gehad en nog steeds lukt het niet om mijn rekening te deblokkeren. Het voelt alsof je aan het lijntje word gehouden! Je krijgt elke keer te horen dat ze er zsm mee bezig zijn om het te deblokkeren! Maar dat betwijfel ik! Ik vind persoonlijk dat dit geen professionele bank is. Is leuk en aardig zo’n mooie en makkelijke app maar daar blijft het ook bij! heb bunq gelukkig alleen aangemaakt om te proberen! Mocht dit geregeld worden stop ik per direct! Zeker geen aanrader!

Vervolgens ben ik benadert door bunq complice team, en die hebben het volgende gezegd!

Hoi,
Als bank zijn we wettelijk verplicht om onze gebruikers en de integriteit van het banksysteem te beschermen. Daarom monitoren we continu de transactieactiviteit van onze gebruikers, zoals wettelijk vereist, om misbruik van onze services te voorkomen.

Als resultaat van onze beoordeling van uw transactieactiviteit, hebben we geconcludeerd dat het betalingsgedrag op uw account niet in overeenstemming was met het verwachte gebruik van onze diensten en onze Algemene voorwaarden.
We moeten je laten weten dat we onze diensten niet meer kunnen aanbieden en we moeten je bunq-account sluiten in overeenstemming met Hoofdstuk 47 (Hoofdstuk 46 voor Bedrijven) van onze Algemene Voorwaarden.

Het resterende geld wordt op de rekening (en) gehouden na sluiting van de rekening om eventuele schulden aan ons te dekken, betalingen die u hebt goedgekeurd voordat uw rekening werd gesloten of legitieme claims en rechten van derden.
Vriendelijke groeten,
- het bunq compliance team

Het geld is van mij zelf en dat willen ze nu afpakken! Het word op rekening gehouden om eventuele schuld aan hun te dekken! Dat is toch absurt! Er is niemand die het geld gaat opeisen het is namelijk van mij! Ze hebben het recht niet om het van mij te ontnemen, hoe komen ze op het belachelijk idee dat geld bij hun te houden tot iemand het eist? Er zal niemand komen om het geld te eisen, ze willen het mij ontnemen! Niet normaal, ik ga juridische stappen nemen en bunq voor de rechter slepen wat al eerder is gebeurd!

Edmo

Re: Bunq pakt geld van je af!

Bericht door Edmo »

Doe je soms aan thuiswerk of maakt iemand anders geld over naar jou rekening?

thymen1957

Bericht door thymen1957 »

Ik persoonlijk heb geen hoge dunk van mensen die bunq gebruiken, meestal voor 99,999999999999999999999999999999% is er wat met de personen die dit gebruiken!

thymen1957

Bericht door thymen1957 »

Dit zelfde verhaal heeft hier al eens vaker op deze site gestaan, lijk bijna knippen en plakken file

Plaats reactie