Blackheath camp George Hamilton

Plaats reactie
Lappus

Blackheath camp George Hamilton

Bericht door Lappus »

Onlangs mijn auto te koop gezet op Autoscout24. Vrij vlot reageerde er ene George Hamilton met e-mailadres [email protected] uit Engeland met de opmerking dat hij in Blackheath camp zat in Engeland en daarom het geld wel wilde overmaken en via een transportbedrijf en een agent de auto wilde ophalen. Hoewel de contacten eerst serieus verliepen voelde ik toch argwaan.

Een zoektocht op internet op blackheath camp leerde me dat er vaker wordt gefraudeerd op deze manier. Verdachte namen van acteurs of kopers in Engeland. Ik zou zeggen niet doen!

Hieronder een deel van zijn berichten:

I agree with the price,I am interested in buying, browsing through images and descriptions, but I hope I can buy it, because I am not in Netherlands presently, but in Blackheath, but if you agree to pay before I collect it there is no problem about that,, If you agree with me i will be waiting back for your reply.

==================================

I have already contacted a transport company and an agent have been assigned to me, if we agree, i will buy and the assigned transport agent will go for the pick up..How soon can you sell and what are the steps to follow before buying from you?

Payment is not a problem,i can pay via transfer,i will pay into your bank account before the pick up date.here are my passport details for the contract bellow:

George Hamilton
Address: 27, St John's Hill, Battersea, London
City: Blackheath
Region: London
ZIP: SW11 1TT
Country: United Kingdom

Date of birth: 19 / MAY/ 1966
Passport number: 523062988

will you send me the sale contract to sign or is it possible for the transport agent to sign necessary document on my behalf?

gabriel.kierzemblat

Re: Blackheath camp George Hamilton

Bericht door gabriel.kierzemblat »

Hi Lappus, I received a similar email, they even sent me the copy of the passport, I guess that this is total fraud, what happened to you at the end? Thanks for sharing this!

[email protected]

Bericht door [email protected] »

Deze week een email gekregen van ene Morris Alex, wilde de auto kopen die ik op autoscout had geplaatst. Zat ook in Blackheath en zou een agent sturen en het geld overmaken. Vaag verhaal, dus blij dat ik dit verder ben gaan kijken op internet.
Kreeg dezelfde tekst als Lappus, maar in het Nederlands vertaald door waarschijnlijk google translate. Wat een smiechten!

judith.franse

Bericht door judith.franse »

Momenteel heb ik contact met iemand die mijn auto wil kopen. Hij zit idd in Blackheath Camp. Maar wat kan er gebeuren als h8j het geld naar mij overmaakt? En de auto wordt gehaald als het op mijn rek staat? Dan kunnen ze het toch niet terugboeken?

Derf52

Bericht door Derf52 »

Gewoon doen, maar niet piepen als je geld weg is.

autoverkopen

Bericht door autoverkopen »

vergelijkbare ervaring. auto te koop gezet via autotrack. heel snel reactie. Persoon wil meteen kopen en transporteur langs laten komen zonder bezichtiging en verdere vragen. was achterdochtig. meerdere malen om contactgegevens gevraagd. kreeg uiteindelijk onderstaand bericht. Opmerkelijk dat telefoonnummer en ID nr ook door andere emailadressen verstrek worden (zie andere comments in dit forum). ook adres is geen woonadres maar soort militaire instelling. klopt niets van. Let dus op en ga niet in zee met deze personen. waarschijnlijk gaat het fout zodra er betaald moet worden of wanneer de auto opgehaald wordt. zover heb ik het niet laten komen. contact verbroken en email geblokkeerd.

------------------------ hieronder een van de emails die deze persoon stuurt:

Hier zijn mijn details hieronder:

Gabriel Simionato
Adres: 27, St John's Hill, Battersea, Londen
Plaats: Blackheath
Regio: Londen
Land: Verenigd Koninkrijk
Telefonní číslo: + 447537121898

Geboortedatum: 19 / MEI / 1981
Paspoortnummer: 523062988

nadat ik u heb betaald. zorg ervoor dat u alle benodigde documenten en sleutels overhandigt aan de transportagent. laat me weten wanneer ik u moet betalen en welke dag of datum goed is voor het ophalen.

[email protected]

Bericht door [email protected] »

Ik ben ook gecontacteerd door ene Alberto Gomez vanaf de zelfde locatie en zelfde paspoortnummer. Teksten komen volledig overeen met wat er eerder al op het forum was geplaatst echter is dit wel gewoon in het Nederlands.

Hier zijn mijn details hieronder:

Alberto Gomez
Adres: 27, St John's Hill, Battersea, Londen
Plaats: Blackheath
Regio: Londen
Land: Verenigd Koninkrijk

Geboortedatum: 19 / MEI / 1981
Paspoortnummer: 523062988

Nadat ik u heb betaald. zorg ervoor dat u alle benodigde documenten en sleutels overhandigt aan de transportagent. laat me weten wanneer ik u moet betalen en welke dag of datum goed is voor het ophalen.

doekie

Bericht door doekie »

LOL bij ons heeft ene Scott Alex / [email protected] ongezien onze zeilboot willen kopen voor de vraagprijs met hetzelfde paspoortnummer 523062988 als Alberto Gomez enzovoorts en over de weg naar engeland vervoeren (per paspoortnummer kan er toch maar 1 naam gerigistreerd zijn? :? )
Bijlagen
523062988.jpg
523062988.jpg (48.16 KiB) 154 keer bekeken | Inbreuk op auteursrecht?

Plaats reactie