Beurssignalen ervaring

Plaats reactie
roas1978

Beurssignalen ervaring

Bericht door roas1978 »

Weer een nieuw hoofd stuk, de heren van Beursfoon hebben de naam veranderd, de oude naam is natuurlijk besmet gezien alle zeer negatieve recensies:

Beurssignalen.com

handelsites-bv-marktplaats-en-ebay-f26/ ... 37519.html

https://www.iex.nl/Forum/Topic/1335546/ ... spx?page=7

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/b ... b855c39cda

wie heeft ervaring met deze partij.

ik ben lid geworden en vraag al weken om papieren en een factuur, maar heb wel betaald maar er komt geen enkele reactie meer. De telefoonlijnen werken niet en na wat surfen op het web, kom ik schrikbarende reacties tegen, enorme verliezen, scam, etc

Ze zeggen dat ze al jaren bestaan, maar na onderzoek kom ik uit curacao

spoud money en sb media staan genoemd in de voorwaarden op de site.

Die staan ook bij slimbeleggen, beursbrink, marktgevoel, beurstips etc Kortom, mag ik spreken dat ik ben opgelicht, of niet

wat kan ik doen? Bij welke toezichthouder kan ik me melden?

chrisdevos

Re: Beurssignalen ervaring

Bericht door chrisdevos »

Beste,
Op 1/6/2020 maakte ik een impulsieve aankoop en nam ik een abonnement bij Beursfoon twv 499€. Toen ik de dag erna wilde annuleren, kreeg ik te lezen dat dit een aankoop was met digitale inhoud en dat een refund onmogelijk is . Ik probeerde dit via PayPal aan te kaarten en zo mijn geld terug te krijgen, maar een 10-tal email berichten van welles / nietes - spelletjes later, oordeelde PayPal dat ik mijn geld niet terug kreeg. Ik heb op geen enkel moment gebruik gemaakt van hun diensten en heb dat ondertussen nog altijd niet gedaan. Ik leesde ondertussen dat het oplichters zijn en zal waarschijnlijk mijn centen kwijt zijn. Ik wil iedereen waarschuwen: GA NIET IN ZEE MET DIT BEDRIJF! Je ben op voorhand je geld kwijt. :oops: :cry:

HevaKa

Bericht door HevaKa »

Een tijdje geleden abonnement genomen op beursfoon (nu beurssignalen). Volgens mij zijn beursflits en vergelijkbare namen van dezelfde organisatie. Schitterende rendementen worden vooorgespiegeld en met een goede algoritme zou dit moeten kunnen. Je zou volgens hen zómaar 1.300€ per maand rendement kunnen maken. Ik ben er van overtuigd dat het zou kúnnen, maar niet met dit bedrijf. Dat je slechtere en betere dagen kunt hebben is logisch maar met dit bedrijf zag ik in een mum van tijd 30% verdwijnen en daar betaal je dan ook nog eens abonnementsgeld voor. Ik heb ondertussen een andere mogelijkheid ontdekt, ook werkend met algoritmes, maar daar maakte ik de afgelopen maand 9% winst omdat ze per (werk)dág gemiddeld 0,3-0,6% verdienen en je precies kunt zien hoe er gehandeld wordt, dus volkomen transparant! Mijn advies: wegblijven bij beurssignalen en c.s.
Op mijn klachtenmail kreeg ik wel snel antwoord, maar de verklaring voldoet voor mij niet als ik zie dat andere bedrijven wél kunnen wat zij blijkbaar niet kunnen realiseren.

HevaKa

Bericht door HevaKa »

Beursfoon/ Beurssignalen is één grote misleiding. Terwijl de berichten om je oren vliegen over hun geweldige algoritmes die zo'n goed resultaat leveren hebben ze in ruim 2 maanden niet één keer terug kunnen komen op de oorspronkelijke inleg, terwijl je met hen in stijgende én dalende markten geld zou verdienen. Het verlies is niet zo'n klein beetje: bijna 40%.
BLIJF WEG BIJ DIE CLUB EN WAARSCHUW ZOVEEL MOGELIJK ANDREN !!!!!!

Beka

Bericht door Beka »

HavaKa,
Dat maakt me wel nieuwsgierig wat je nu dan gebruikt

P Stock

Bericht door P Stock »

HevaKa,
Hoe gaat het inmiddels met die signaaldienst waar je wel tevreden over bent / was ?
Wil je die info delen ? Voor ons, relatief kleine beleggers, is het delen van negatieve - maar ook positieve ervaringen
ons enige 'wapen' tegen malafide aanbieders.

HevaKa

Bericht door HevaKa »

Ik ben daarna in zee gegaan met Mirror Trading International en heb daar 7-9% per maand winst gemaakt, daarna het grootste gedeelte van mijn geld eruit gehaald en met minen van bitcoins begonnen en daar (op papier) in 1,5 maand met 3.500$ een winst gemaakt van zo'n 13.000$. Inmiddels 1.500¤ weer opgenomen.
Daarna heeft dit bedrijf zijn site aangepast en zitten in een overgangsfase. Uiteraard heb ik dan mijn twijfels, maar met enkele dagen verwacht ik meer zekerheid te hebben en wil ik nog eens 5.000$ opnemen, dan heb ik mijn investering met een flinke winst eruit en ga dan verder minen met de rest (opbrengsten 3 - 7 % per DAG afhankelijk van de grootte van de inzet.
Het kán echter best link zijn, maar vergeleken met beurssignalen, beursfoon of -flits vond ik dit het risico waard. Hoefde in ieder geval geen abonnement te kopen en vanaf 25$ kun je investeren en 1 x per week opnemen.

HevaKa

Bericht door HevaKa »

Ik kijk niet zo vaak op deze site, maar wil best mijn eigen ervaringen delen, werk nu sinds een paar maanden met div. programma's en een beetje voorzichtiger omdat ik nu ook meer spreid, Wie meer wil weten over mijn ervaring met beursfoon of de andere programma's mag mij mailen [email protected]
Het zijn alleen persoonlijke ervaringen, dus geen gegarandeerde opties!

HevaKa

Bericht door HevaKa »

Ik heb in dit forum gewaarschuwd voor beursfoon/beurssignalen en ook "in één adem" Beursflits genoemd
Ter aanvulling: Ik ben zélf géén lid geweest van Beursflits, wél van Beursfoon/Beurssignalen. Beursflits beweert dat deze niets met elkaar te maken hebben, maar de schijn werkt tegen hen, hetgeen duidelijk wordt als je gaat googelen op reviews. Beursflits claimt professionals te hebben met 35 jaar ervaring maar dit is info van Beleggers Belangen:

Beursflits wist in 2019 volgens haar eigen reclame-uitingen iedere investering van €5000 te veranderen in €54.720. Dit enorme voorgespiegelde rendement maakt dat terughoudendheid op zijn plaats is, temeer daar degene die deze Beursflits-video’s inspreekt vroeger ook te horen was in de video’s van signaalleverancier Beursfoon.

De klachten over Beursfoon stapelden zich in de loop der jaren flink op. Op verschillende beleggingsfora deden beleggers hun beklag over de behaalde rendementen. Er werd zelfs betwijfeld of een analist die voor Beursfoon werkte onder de naam Michel Verschuur wel daadwerkelijk bestond.

Beursflits onmogelijk te controleren
Beursflits heeft de schijn tegen. De persoon die de video’s inspreekt geeft in meerdere video’s aan anoniem te willen blijven. Daarnaast heeft de spreker in het verleden een link gehad met Beursfoon en is het onmogelijk te controleren of het geclaimde rendement daadwerkelijk is behaald. We raden het gebruik van Beursflits daarom af.

Ik kreeg n.a.v. mijn reactie de volgende mail:
Geachte heer van Katwijk,
Onze webcare kwam met een bericht dat u zich negatief uitlaat over ons bedrijf.
Onderzoek toont aan, dat u geen klant bent, en uw gegevens ook niet voorkomen in onze mailinglijsten.
Wij hebben uw email adres gevonden op: handelsites-bv-marktplaats-en-ebay-f26/ ... 40184.html
Het lijkt erop, dat u ons verward met een concurrent en denkt dat wij iets met die partij van doen hebben.
Ik kan u HEEL duidelijke melden, wij zijn Future Trends B.V. en zitten in Amsterdam.
Wij hebben niks, maar dan ook helemaal niks met deze andere partij te maken en wij worden ten onrechte nu zwart gemaakt door u.
Dat is smaad en laster en hierdoor lopen wij schade op.
Ik kan u tevens verzekeren, dat de bewuste site inmiddels al door onze juristen is aangeschreven en dat een strafaanklacht in de maak is.
Wij verzoeken u om een email te sturen en te verzoeken om het bericht te laten verwijderen.

Kan u de volgende mail sturen naar: [email protected] ( met een BCC naar [email protected])

Geachte heer Dirk Praets,
Wilt u voor mij het volgende 2 berichten verwijderden van uw site: https://www.demonstratiesite.be/
5 december 2020 om 20:16
5 december 2020 om 20:10
Kan u tevens al mijn gegevens verwijderen volgens de privacy wetgeving?
Bedank voor uw medewerking.
Herman van Katwijk

Fijn dat we dit sportief kunnen oplossen.
.
--------
Aangezien de reclame-uitingen vrijwel identiek zijn in mijn ogen en er niet alleen volgens mij maar ook volgens anderen veel vaagheid/onduidelijkheid is, heb ik mijn bericht hierbij genuanceerd , maar zie geen enkele reden om het te (laten) verwijderen. Dat lijkt me niet sportief t.o.v. andere belangstellenden.

willem.vink

Bericht door willem.vink »

Het is een droevig verhaal, ik heb er nu bijna een jaar geleden € 20.000,= ingestoken en ben er nu €13.500,= van kwijt. Dus winsten worden er gewoon niet gemaakt. Al hun mooie verhalen zijn gewoon leugens. Ik deed mee met Bunds en dergelijke, maar nu alleen nog met EUR/DOLLAR, maar het is 1 pot drama.
Ik raad iedereen aan er NIET mee in zee te gaan, want het een prachtig leugenachtig verhaal.

SugarB

Bericht door SugarB »

Beursflits wordt gerund door Dirk Eddo Riemsdijk. Hij heeft ook future trends b.v.
Postadres aan de Herengracht 420 te A’dam waar nog 189 bedrijven staan geregistreerd. Echt adres is in Badhoevedorp, een klein huisje (zie KVK) niet echt een optrekje voor een geslaagd beurstrader. Deze man denkt dat hij voldoende levert als hij elke dag een video verzendt die nergens op slaat. De copytrade account via admiral markets is echter nog gevaarlijker. Overleveraged trades ( de broker werkt wel mee hoor! Dat doen ze altijd!) 95% raakt stoploss en niet 90% winning trades zoals mijnheer beweert op de website. Hij zegt natuurlijk dat hij zelf ook trade maar dat is gewoon een demo account waar de trade op gedaan wordt. Je kunt het in ieder geval niet checken.
Deze organisatie (1 mans zaak😂) is gemeld voor oplichting bij AFM dus hier zullen we binnenkort van verlost zijn.

Charlyquinta

Bericht door Charlyquinta »

Ik ben eveneens opgelicht ten belope van 599€ - inschrijving met vraag tot schrapping na 2 dagen .
Dit was vnl omdat er de indruk was gegeven dat er een keuze was van brokers maar uiteindelijk zij enkel Easybrokers naar voren brachten als enige mogelijkheid om mee samen te werken . Wegens een eerdere negatieve ervaring , heb ik dit geweigerd en inschrijvingsgeld teruggevraagd . In een email vroeg men mij wat die slechte ervaring dan wel was geweest .... men heeft geweigerd om het geld terug te storten. Ik heb hen geïnformeerd dat er klacht zou volgen en juridische stappen overwogen.

Bravo78

Bericht door Bravo78 »

Charlyquinta schreef:
27-01-2021 18:31
Ik ben eveneens opgelicht ten belope van 599€ - inschrijving met vraag tot schrapping na 2 dagen .
Dit was vnl omdat er de indruk was gegeven dat er een keuze was van brokers maar uiteindelijk zij enkel Easybrokers naar voren brachten als enige mogelijkheid om mee samen te werken . Wegens een eerdere negatieve ervaring , heb ik dit geweigerd en inschrijvingsgeld teruggevraagd . In een email vroeg men mij wat die slechte ervaring dan wel was geweest .... men heeft geweigerd om het geld terug te storten. Ik heb hen geïnformeerd dat er klacht zou volgen en juridische stappen overwogen.
Beste Charlyquinta,
Graag zou ik willen weten hoe het nu met u verder verloopt? Ik ben ook serieus in het aankopen van hun abonnement met korting voor euro 599,- (1 jaar) en 799,- (2 jaar). Bent u nog steeds lid? Zij beweren in hun mails dat, vanaf het moment van uw lidmaatschap, alleen maar hoge winsten zijn gemaakt.
Ook in hun mail van 14 februari 2021, laten zij goede winsten zien nml: (citatie uit hun mail)

Deze maand verdienen signaalbeleggers al 6.166,28 euro op de automatische piloot.

Het jaartotaal staat zelfs al op 11.126,73 euro!

Het ziet er naar uit, dat die winst uitgebreid gaat worden. Momenteel zitten namelijk nog vijf signalen in positie.

Dus ik ben erg benieuwd hoe het gaat.

Anil

Bericht door Anil »

Beurssignalen of Slimbeleggen.com is één grote misleiding. Er is geen mogelijkheid om onder de overeenkomst uit te komen zelf niet binnen enkele uren of minuten. Naar je geld kun je dus fluiten!

Na het betalen kom je in de wereld die oplichting heet. Je moet accounts extern aanmaken en gebruik maken van Telegram.. een whatsapp voor malafide praktijken.

Plaats reactie