Beursfoon oplichting?

Plaats reactie
roas1978

Beursfoon oplichting?

Bericht door roas1978 »

wie heeft ervaring met deze partij.

ik ben lid geworden en vraag al weken om papieren en een factuur, maar heb wel betaald maar er komt geen enkele reactie meer. De telefoonlijnen werken niet en na wat surfen op het web, kom ik schrikbarende reacties tegen, enorme verliezen, scam, etc

ze zeggen dat ze al jaren bestaan, maar na onderzoek kom ik uit curacou.

spoud money en sb media staan genoemd in de voorwaarden op de site. die staan ook bij slimbeleggen, beursbrink, marktgevoel, beurstips etc Kortom, mag ik spreken dat ik ben opgelicht, of niet

wat kan ik doen.bij welke toezichthouder kan ik me melden? :?:

Jimbanks

Re: Beursfoon oplichting?

Bericht door Jimbanks »

Beste..
Zoals je al aangaf zijn er diverse klachten te vinden op internet.
Er zou dan natuurlijk al een belletje moeten gaan rinkelen, vooral als je tot de conclusie komt dat deze firma gevestigd is in Curaçao.. Wat zou daar de reden van zijn? In ieder geval; een gewaarschuwd mens telt voor twee.. Blijf ver uit de buurt van dit soort ( criminele) activiteiten..

https://www.ftm.nl/artikelen/curacao-te ... linkbutton

birdy001

Bericht door birdy001 »

Beste,

Ik heb ervaring met deze partij en heb mede vanwege de "waarschuwingen" die uitgaan van de locatie waar Copydealing zich bevindt etc.. gedurende een 1/2 jaar met een beperkt budget gebruik gemaakt van de diensten van deze partij.
Na een 1/2 jaar heb ik de dienstverlening teleurgesteld.
Niet omdat er geen actie kwam vanuit Beursfoon:
De rekening bij Easybroker was snel gemaakt (een rekening bij interactive Brokers).
De dienstverlening bij Copydealing .nl (in Curaçao) kostte iets meer moeite maar ging uiteindelijk vrij snel.
Het inregelen van de signalering en automatische uitvoering van te selecteren strategieën ook.
In een mailwisseling heb ik me laten adviseren over de te volgens strategieën (dat kostte wel wat meer moeite).

Echter de kwaliteit van de signalen was uitermate bedroevend. Het volgen van de Octopus (AEX) strategie, de aandelenstrategie de diverse futurestrategieën (DOW, CAC, BUND).... vrijwel elke deal leidde tot een negatief resultaat in de periode van begin september tot en met januari tot een negeatief resultaat met als resultaat dat in de periode 50% van het ingelegde vermogen is verdwenen.

Ik heb recentelijk alles afgesloten en ben nu, tegen beter weten in, in gesprek met BF over het in ieder geval terugbetalen van de abonnementsgelden.

Suc6m
birdy001

roas1978

Bericht door roas1978 »

Het is om moedeloos van te worden, ze reageren nergens op. Dagelijks mails met de meest fantastische resultaten.

Blijkbaar is Beursfoon te veel besmet als naam. Vanaf nu is de naam veranderd: beurssignalen.com en beurssignalen.nl

Dus, wees wijs en trap er niet is. Let op Beursfoon is nu Beurssignalen

Wanneer komt de AFM eens in actie!

HevaKa

Bericht door HevaKa »

Helaas ben ik er ook ingestonken. In 2 maanden hebben ze niet één keer de oorspronkelijke inleg kunnen benaderen. Integendeel! Ondanks de dagelijkse reclamemails met schitterende winsten, heb ik naast de abonnementskosten een verlies geleden van zo'n 40%, dus nu ten halve gekeerd en gestopt, lik mijn wonden, want iets terughalen lijkt me onmogelijk, Dus nu maar meehelpen om de negatieve ervaringen te verspreiden zodat mogelijk minder mensen de dupe worden van deze oplichters.
Herman

Snoob

Bericht door Snoob »

Ik heb enkele jaren geleden een abonnement voor 1.600€/jaar afgesloten. Na enkele verlieslatende trades ben ik er onmiddellijk mee gestopt. Nadien werd ik door deze mensen gecontacteerd om beleggingen te doen via een andere maatschappij, maar hiervoor heb ik vriendelijk bedankt. Ik heb lang getwijfeld om stappen te ondernemen om mijn verlies van zo'n 5.000 € te recupereren, maar heb het uiteindelijk zo gelaten...
Ik heb gemerkt dat Beursfoon momenteel ook gepromoot worden via Slim Beleggen. Slim Beleggen is een marketing machine die dagelijks je mailbox overspoelen met de geweldige trades die ze geadviseerd hebben. Ik heb al 2 jaar een abonnement bij hen en ik kan je zeggen dat ik verlies maak op de meeste door hen geadviseerde trades. Ze geven ook goede tips, maar als je hun berichten leest, maak je met hun aanbevelingen mega winsten. Meer dan de helft van de aandelen die ik op hun advies gekocht heb, zijn echter verlieslatend en in het totaal sta ik op een aanzienlijk verlies.

Plaats reactie