Auto kopen van iemand in het buitenland

michelagricola

Re: Auto kopen van iemand in het buitenland

Bericht door michelagricola »

ik zou via speurders een polo gt van 2014 kopen met het kenteken8-SLX-53. Deze zou van een architecten gezin zijn die weer terug vertrokken is naar wales in engeland

aangezien zij in Engeland niets aan deze auto hebben willen ze deze verkopen in nederland

het betreft

Arch. henry Flynn

met art we trus, die we wel vaker gehoord hebben

Na dat de koop gesloten is, verwijzen ze naar een site www.deliverycouries.nl om een afspraak te maken of een mail te sturen naar [email protected]

om te checken wat voor bedrijf het is kom ik op de site van opgelicht dus ik heb de koop gelijk afgezegd

dus iedereen pas op voor deze auto!!

PeterVanderGiessen

Bericht door PeterVanderGiessen »

Deze persoon heeft mij gisteren ook geprobeerd op te lichten op dezelfde manier als hier beschreven.

Gaat om een bmw 320d automaat 14-ghg-8

Oliver Gile • [email protected]

Op di 28 jan. 2020 om 22:39 schreef Oliver Gile <[email protected]>:
Hello Peter,

About maintenance and all services was made in time (Engine Oil, all filters, brake disk and pads front rear, gearbox oil was changed) on service in BMW Dealer the car will come with the maintenance book, gas use per km is 5,4 litre/100 km, about use oil on this car I never have this problem and automatic gearbox is serviced on time so don't worry you will have time 7 days after the car will arrive on your address to check everything in a garage with a mechanic.

As is International transaction that involves some expenses, contracts and approbation from the Export Ministry, the payment is requested in advance. After the transaction has started, the transport company will email you with the delivery information, tracking number and payment instructions. Using the tracking number you can verify the shipment status on the transport company web page, all this provide to you that you will receive the car. After delivery,you will have 7 days to inspect the car to decide if you buy it or not. In case that you are not satisfied to buy the car after inspection, you will refuse it and you will be refunded, you will not lose any money.
The car will be delivered in 3-5 days after payment is received by the transport company.

You will pay the (3700€) price of the car before the delivery will be started. You will transfer the money in their bank account at company and they will HOLD your money until you receive the car 3-5 days. After you receive the car you have 7 days for inspect , test drive and then you will take a decision if you will agree to buy the car you will confirm at company you are satisfied with the car and the company will release me the money on my car or if you refuse the car after test the company will return your money back and you will return the car without pay any cost.

it is a International British company for more details check the company:

name: Vehicle Delivery Ltd.
website: https://Vehicle-Delivery.org

After the period expired 7 days for testing the agent from company will assist you for register the car under your name without any extra fees for pay.

if you interested to start the transaction please send me your:

First name and last name : ..........

Street and house number: .............

City: .............

District: ..............

Postcode: ...............

Phone Number : ...............

And a copy of the identity card, passport or driving licence.

As soon as the transaction will start you will be contacted by the delivery company with the transaction information including the tracking number and all details about delivery and payment. During the 7 days verification period you can test the car and documents and see if it fits your needs. If you decide to keep it, the company representative will contact you and will help you to prepare the documents and to transfer the property of the car under your name at the post office. I hope you are satisfied with my way of doing business. If you are going to accept my terms, let me know, so we should not waste our time. Thank you for your time.

I wait your answer.

Thank you
Oliver
Bijlagen
2.jpg
2.jpg (95.36 KiB) 3385 keer bekeken | Inbreuk op auteursrecht?

christiaanbijl

Bericht door christiaanbijl »

PAS OP TRAP NIET IN DEZE OPLICHTER!!

Ik wil jullie graag wijzen op de volgende advertentie van marktplaats:

volkswagen up 1.0 44kw/60pk 3drs 2016
Verkoper/oplichter: Adam Thomas Land, Engeland

De auto wordt voor een veel te lage prijs aangeboden, moet vanuit Engeland komen met een transport bedrijf.
Het gaat om de verkoper Adam Thomas Land. Die volgens zijn verhaal in NL woonde maar door zijn werk plots naar Engeland moest.
Hij wil van de auto af en biedt aan de auto af te laten leveren voor het totale bedrag van 3000,-. (gem waarde 6200,-)

Ik ben erg behoedzaam maar was hier bijna ingelopen. Het is zeer sluw opgezet.
Zoals ik in eerder berichten op dit forum zag vermoede ik dat ik te maken had met dezelfde oplichter.

Ik heb contact gehad met de verkoper via de mail waarna ik diverse dingen heb uitgezocht. Alles lijkt in orde van autorapportages en foto’s tot het moment van levering, dan komt de tussenpartij erbij waar het geld naar gestort moet worden.
Gelukkig heb ik het niet zo ver laten komen maar dat geld dat u aan de tussenpartij betaald, ziet u nooit meer terug!
Dat is de oplichtingstruc (zie eerdere berichten)

Ik heb enkele stukken van de correspondentie toegevoegd. Hij begint blijkbaar steeds met dezelfde opbouw van de berichten:

Hallo, mijn naam is Adam Land,

Hartelijk dank voor uw interesse in mijn auto.
Ik ben Brits, en om deze reden mijn Nederlandse taal niet goed. Als je Engels spreken, kunt u reageren op deze taal.

De wagen is in perfecte staat en was nooit betrokken in een ongeval. Er zijn geen krassen of enige andere schade en de wagen kent geen motorproblemen. Het interieur is als nieuw en er is nooit in gerookt.
De wagen heeft nog steeds Nederland nummerplaten en is in het bezit van alle documenten, KEURINGSBEWIJS - APK vervaldatum 29-04-2020 en van 2 sleutels.

Mijn vrouw en ik kochten de auto om hem te gebruiken in de tijd dat we in Nederland woonden en werkten. Onlangs was ik ontroerd met mijn werk terug naar Birmingham B29 6TE, Engeland, dus ik heb de auto niet langer nodig omdat het stuur aan de linkerkant zit. De kosten voor het registreren van de auto in Engeland zijn te hoog en daarom hebben we besloten het in Nederland te verkopen. De auto bevindt zich nu in Engeland en de auto staat nog steeds op Nederlandse registratie.

Ik gaf u meer foto's van mijn auto, zodat u kunt zien dat het is in zeer goede staat.

Hier zijn een paar foto's me de auto: https://myalbum.com/album/gdEhZpJkbmiW

Indien je echt geïnteresseerd bent om de wagen te kopen, laat me dan zo spoedig mogelijk iets weten.

Bedankt!
Adam Land

Vervolgens geef je antwoord en komt dit bericht,

Hi again,

Like I already told you the car is in perfect shape, no damages or accidents and has full service history. The total price is € 3,300.00 including delivery fees to your address.

As I've told you my wife and I purchased the car to use it in the time we lived and worked in the Netherlands. Recently, I have been notified that I've been moved with my job back to Birmingham B29 6TE, England and I brought the car here with me.

Due to high fees / duties and steering wheels on the left, I cannot afford to register the car in England so I decided to sell it in Netherlands, where is already registered. I have pre arranged to use an escrow company from England to intermediate the sale on my behalf. They will sell the car on my behalf, but don't worry because the sale will be made under our details. That means that no VAT will be added to the price. I will pay the company and delivery fees to your location. This company will take care of the delivery, payment and registration process to your name.

All I will need is your details as follows: full name, full address, a valid phone number and I will forward them to the company in charge as the intended buyer / receiver. They will contact you with all their official invoices containing all the possible explanations on how to conclude the deal safely.

They will also offer you 7 days or 200 km trial period when you receive the car, so you can test drive the car, take it to a mechanic, or verify the papers to the police or other legal forms.
They will not wire the payment to me, unless you decide that you are satisfied with the inspection report and decide to keep the car. If by any reason, you are not satisfied with the car's condition, we can cancel the deal and the car will be picked up by the company on my expense. The company I have chose for this transaction is DS COURIERS & LOGISTICS LTD.

They will also take payments by bank transfer, for payments outside England. If you are interested in buying it, please tell me where is your location, to be able to get some shipping quotes, and I will return to you with more details on how the DS COURIERS & LOGISTICS LTD process will work.

Best Regards!
Adam Land

Beetje onderhandelen over de prijs wil hij ook nog wel..En hij biedt een bepaalde garantie aan!

Hi,

OK 3000 EURO, we have a deal.

If you're still interested all I need is your delivery details as follows : full name , full address and a valid phone number and I will forward them to the company in charge as the intended buyer / receiver . They will contact you with all their official invoices containing all the possible explanations on how to conclude the deal safely. This company will also offer you a 7 days or 200 km trial period after you receive the car, so you can check the car with a mechanic, police or other legal forms.

Waiting for your email.
Adam Land

Dat lijkt een goede deal! maar ik wil toch wat zekerheid dus vraag om zijn gegevens, (geen social media uhm..)

Hi,

Attached my documents.

my address and bith date.

Adam Thomas Land
208 Reservoir Road, Selly Oak,
Birmingham B29 6TE
United Kingdom
14-02-1982

Thanks for your details!

Monday morning I will go to the company office to start the official delivery process. After that I will email you back with the tracking details so you can check the transit of the car online.

The company representative will call you ( English Support ) so you can confirm the shipment of the car, please keep the phone near you. It's very important to answer on the phone to confirm delivery process.

Can you also tell me about the time you can answer on the phone?

Many Thanks!
Adam Land

Oke so far so good, het is allemaal mogelijk (maar klinkt te goed heh) Hij stuurt mij idd ook een kopie van een rijbewijs en paspoort van dhr. Adam Thomas Land. (Gestolen?)
Omdat ik er echt zeker van wil zijn dat ik niet te maken heb met een oplichter vraag ik hem om een video te maken van de auto, of een foto te maken van zijn gezicht met het paspoort. (gekke vraag maar goed)

En dan... is het vriendelijke contact opeens verdwenen.

Mr...., I think you don't have trust in me. I will not sell you the car., sorry. I've already sent my documents.

Beste mensen, trap hier niet in, als iets echt te mooi lijkt ga er niet op in en stuur nooit je persoonlijke gegeven.

Deanjanssen1997

Bericht door Deanjanssen1997 »

Ik ben in 2018/2019 door deze vent opgelicht voor 2500 en heb nog alle mails en gegevens. Iemand die toevallig hogerop is gegaan hiermee

herbertnl

Bericht door herbertnl »

Beste Lezers,

De activiteiten van deze oplichters beperken zicht niet tot Nederland. Via Mobile.de en Autoscout24 en Ebay-kleinanzeichen.de worden ook diverse auto's aangeboden. De kenmerken: gemiddeld 30% onder de marktwaarde, lage KM stand, volledig onderhouden en alle opties aanwezig. De verkoper is vaak particulier en communiceert alleen via mail, kentekens zijn afgeplakt. Telefoonnummers worden niet verstrekt 'want met spreekt de taal niet'.

Net zoals ik hier in de eerste berichten uit 2012 lees wordt de afhandeling verricht door een "onafhankelijk" partij met een derden rekening. De versies die ik tegenkom: JAG-Logistics.com DPU-Logistics.com AKH-Logistics.com Allen recent (2020) geregistreerd en van matige kwaliteit (met Amerikaanse stock foto's) ofwel knippen plakken in 10 minuten online.

Ook ik kreeg vrij snel ongevraagd paspoort gegevens(*) toegestuurd, uiteraard met als doel "veilig" over te komen. Uitgebreid verhaal dat de auto in IJsland staat, Corona baan kwijt terug naar huis, te duur om te importeren, geld nodig etc etc. maar dat hij hem wel even wil laten zien. Hij heeft alle tijd want dankzij Corona is hij zijn baan kwijt geraakt. Hij wil niet bellen want hij spreekt alleen IJslands. Vervolgens kwam het verhaal dat vanwege quarantaine hij het eiland niet mag verlaten en wordt de optie via de transporteur besproken. Ineens zijn er nog meer geïnteresseerden in de auto en wordt er gepushed. Ëén van de foto's van details van het motorblok duikt overigens ook in andere advertenties. Alles is denk ik terug te leiden naar 1 kleine groep oplichters. Met een beetje goede wil van de politie en gezamenlijk actie van de domain hosters, Google, banken, mobiele provider(s) en de advertentie aanbieders, moet je vrij snel dit clubje boven water kunnen krijgen en opsluiten.

Maar wie oh wie van (internationale) politie pakt dit op en heeft de connecties?

Tot die tijd dames en heren, If it's too good to be true, it probably is..... Laat je niet verleiden, je weet zelf wanneer iets eigenlijk te goedkoop is. Maak nooit geld over voordat je een auto gezien hebt en de papieren bezit (en gecontroleerd) Wees wijs !!

Lees de verhalen hier nog even en breng jezelf op de hoogte. Eigenlijk zouden de online aanbieders een mail moeten sturen naar alle gebruikers om ze te informeren over deze vorm van fraude.

(* ik heb de persoon op het paspoort getraceerd. Hij gaf aan dat zijn paspoort was gekopieerd t.b.v. een artsen conventie in Genève, waar later middels een hack vele kopieën zijn gestolen. Voornamen worden een klein beetje aangepast en een gmail account is snel gemaakt)

JerryW

Bericht door JerryW »

Goedemorgen,

Ook deze man kan er wat van, ik vroeg hem via autoscout24 of deze auto nog beschikbaar was.

Hello and thank you for your interest,

I am very glad that you are interested to buy my car.
The car is still there, full of history service, very good condition and all in perfect condition, see the interior and exterior view great, no accidents. I had to move because of the decision of my company to Dublin / Ireland. I have already received a new car from the company and I need here no left-handed. In addition, there are many things that now have priority, so this car needs to go. The price would be 5.000 euros.
Due to the fact that I am very busy with my work and I do not stay too much at home, we left the car to an Escrow Company (trust company) so that it can be delivered to the new owner. If you are interested, I need your delivery address, so I can calculate shipping (I agree to pay the transportation costs from 50 to 50, if that is suitable for you).

Best regards,
Peter Edward Mullan

Dezelfde morgen was de advertentie verdwenen en vroeg onze “eerlijke verkoper daar naar!!

Good day,
The advert expired but the car is still available for sale. I have attached pictures with specifications.
Regards,

Brand: Audi
Model: A1
Km: 21,186 km
First registration year: 2017
First registration month: 03
Vehicle type: sedan
Fuel type: Benzin
92 kW (125 PS)
Transmission: automatic
Emission class: Euro 6
Exterior color: black
Number of doors: 4/5
Displacement: 1395 cm³
HU: 5/2022
approx. 5.2 l / 100 km (combined)
approx.? 6.7? l / 100 km (urban)
approx.? 4.4? l / 100 km (extra-urban)
CO2 emissions approx.? 123? G / km (combined)
Color: black metallic
ABS, Bluetooth, on-board computer, CD player, ESP, electric windows, electric side mirrors, electric immobilizer, hands-free system, warranty, Isofix, alloy wheels, light sensor, MP3 interface, multifunction steering wheel, navigation system, fog lights, non-smoking vehicle, rain sensor, Service book, power steering, seat heating, sports suspension, sports package, sports seats, automatic start / stop, daytime running lights, cruise control, traction control, tuner / radio, xenon headlights, central locking

Peter Edward Mullan

Hello,
I just checked out with uShip.com and it will cost me about 500 euros to deliver the car to The Netherlands
The final price including delivery is 5.250 and I think is a fair price for both of us. I will cover half of the delivery fee as I said in my previous email.
The car has German registration and my location is still Dublin, Ireland. We can do everything through the transport company, uShip.com, they are taking care of everything and they can arrange a delivery to your address. If you decide to buy the car I will need your full details (Full name, Address, Phone number). As soon as I have your details I will pass them to the transport company and they will start the procedure. Next step they will get in touch with you and send you an invoice for the car, the tracking number to check the status of the delivery at any time and all the rest of the transaction details. After you've received the invoice you'll need to make the payment by bank transfer to the transport company (NOT to me) and they will hold the money into their bank account until you receive, inspect and agree to keep the car. For the buyer's peace of mind I've also added a 5 DAYS REFUND POLICY so if you don't like the car, you'll receive a full refund, no fees or taxes deducted. If the car is not as described, the transport company will transfer the money back into your bank account. If you decide to keep the car after the 5 days inspection period, you will need to sign the owner's transfer papers and only then I will get the money from the transport company.
Regards,
Peter Edward Mullan

Als ik hem dan vertel dat wij een internationaal opererend bedrijf zijn en dat een collega de auto komt inspecteren, krijg ik dit terug:

I will not wait for a "friend" or a "relative" of you to come and meet me and take my car I can not trade or deal with a complete stranger. If you really want the car you must come for it you must see the car because you are paying for the car. I am offering a very easy and safe deal with uShip escrow delivery if you are not happy with the terms and conditions and the insured delivery procedure then I do not see any progress.
Peter Edward Mullan

Daarna is het contact verbroken.

Zijn e-mail
Die hij gebruikt is:
[email protected]

Blijf op je hoede, ze blijven het proberen.

Altijd een auto gaan bekijken, waar deze ook staat😁

NawalAou

Bericht door NawalAou »

Iemand die mij hiermee kan helpen???? Layo kunt u misschien contact met mij opnemen.

NawalAou

Bericht door NawalAou »

Layo,

Kun je aub contact met mij opnemen??

Melaniegeerligs

Bericht door Melaniegeerligs »

Wow bedankt voor deze reacties. He almost had me. Een engelsman die de auto wel wou laten importeren, inderdaad ook een foto van zijn paspoort etc gestuurd (voor vertrouwen wekken waarschijnlijk) niet te vertrouwen dus

daan.brg

Bericht door daan.brg »

Pas op deze oplichter is weer actief.
Hij probeert een auto te verkopen vanuit het buitenland en heeft verschillende neppe bedrijven op zijn naam staan

De naam is: Joar Lindgren

Afbeelding

Hij doet dit door middel van de volgende e-mails

Hello Again,

The car and documents are at this moment in the custody of the shipping company in Norway, ready for delivery and I can deliver it directly at your home address within 2-3 business days .
The price is 9.500 EUR including handling and shipping fees.
And if you are interested and want to buy the car and make the transaction today we can talk about the price
1 )All I need from you is your name and address;
The transport company will send you e -mail with the delivery documents , the Inspection Report , the transaction identification number ( tracking number) and the invoice with the bank payment information . With the transaction identification number, you can go online to their web page to check 24/7 the status of the transaction.
2) Upon receipt of the shipping confirmation e -mail from the company, the next step is to transfer the 50% 4750 EUR in the company bank account.
Delivered between foreign countries suppose some expenses and the car will not delivered to the purchaser without warranty.
3) Once the company receives the amount of 50% 4750 EUR in the account , the delivery directly to your home address starts.
4) You will have to sign for the receipt and from that moment you do have a period of 5 days to make a professional test and max. 500 km to drive it.
5 ) Even if you get the car shipped , you are not forced to buy it, you can reject it and you will be refunded 100% in max.24 hours if the vehicle does not comply with my description or it has technical or mechanical problems. I pay for the return taxes in case that you refuse the car.
6) If the car is ok, you need to sign in the contract of sale and the car is yours.

This is the only way you can buy the car and if you accept it , do not forget to write me back with the info I asked above:

First name : ..........
Last Name: .........
Street and house number: .............
City: .............
District: ..............
Postcode: ...............
Phone Number : ...............
And a copy of the identity card or driving license.

Waiting for your reply!
Thank you.

"Det er dags for en hållbar energipolitikk som sätter konsumenter, miljø, menneskerors hälsa og fred först."

Livrod Jordenergi AS
Joar Lindgren
CEO, Marketing Director
Direktkontakt: [email protected]
Kundsupport: [email protected]
https://livrod-jordenergi.net

maikel371

Bericht door maikel371 »

Pas op!! Hij is nog steeds actief:

Hallo,

Je kunt de auto niet zien omdat de auto niet in Nederland is.
De auto is nu gevestigd in Oslo, Noorwegen.
Ik kocht deze auto toen ik voor een eolische energie in Nederland werkte, nu ben ik terug in Noorwegen en zou ik de auto willen verkopen.
De auto is geregistreerd in Nederland en je hoeft niet te betalen voor andere gewoontes om je daar te registreren.
De auto is zoals op de foto, van binnen en van buiten in uitstekende staat, nooit betrokken geweest bij ongelukken, geen krassen, altijd in de garage bewaard.
Ik meen mijn auto te verkopen omdat ik de auto hier in Noorwegen wilde registreren, maar de kosten zijn erg hoog.
Als u kiest, kan ik mijn auto kopen, kan ik de bezorging op uw adres en een proefperiode van 5 dagen regelen.
Laat het me weten als je geïnteresseerd bent in de auto die nog te koop is en ik zal je alle details geven over levering en betaling.
Als je kunt, beantwoord me dan in het Engels, zodat we een beter gesprek kunnen voeren.
Wachten voor uw antwoord!
Dank je wel.

"Det er dags for en hållbar energipolitikk som sätter konsumenter, miljø, menneskerors hälsa og fred först."

Livrod Jordenergi AS

Joar Lindgren
CEO, Marketing Director
Direktkontakt: [email protected]
Kundsupport: [email protected]
https://livrod-jordenergi.net
Tekst uit oorspronkelijke berichten weergeven

anoniemshk

Bericht door anoniemshk »

Beste forumbezoekers,

Nu weer zo'n persoon actief op marktplaats. Nu onder de naam Brian James Gould. De advertentie was geplaatst onder de naam van ene Jos Smeetst , die in Beek zou wonen. Het verhaal is compleet in lijn met de andere verhalen op dit forum, want ook deze man woont in de buurt van Birmingham en moest voor zijn werk weer terug naar Engeland. Op dit moment maakt hij gebruik van GDE Cargo logistics limited en pas op want hij stuurde zelfs het transactiebonnetje en het contract voor de transactie. Hetzelfde mooie en nette praatje dus weer.
Wij waren van plan morgen de betaling te doen, tot dat wij een link van dit forum ontvingen van een kennis.

de eerste mail:
Hallo, mijn naam is Brian James Gould,

Hartelijk dank voor uw interesse in mijn auto.
Ik ben Brits, en om deze reden mijn Nederlandse taal niet goed. Als je Engels spreken, kunt u reageren op deze taal.

De wagen is in perfecte staat en was nooit betrokken in een ongeval. Er zijn geen krassen of enige andere schade en de wagen kent geen motorproblemen. Het interieur is als nieuw en er is nooit in gerookt.
De wagen heeft nog steeds Nederland nummerplaten en is in het bezit van alle documenten, KEURINGSBEWIJS - APK vervaldatum 05-03-2023 en van 2 sleutels.

Mijn vrouw en ik kochten de auto om hem te gebruiken in de tijd dat we in Nederland woonden en werkten. Onlangs was ik verhuisd met mijn werk terug naar Solihull B90 4JB, Engeland, dus ik heb de auto niet langer nodig omdat het stuur aan de linkerkant zit. De kosten voor het registreren van de auto in Engeland zijn te hoog en daarom hebben we besloten het in Nederland te verkopen. De auto bevindt zich nu in Engeland en de auto staat nog steeds op Nederlandse registratie.

Ik gaf u meer foto's van mijn auto, zodat u kunt zien dat het is in zeer goede staat.

Hier zijn een paar foto's me de auto: https://myalbum.com/album/wiR3ofcXsg7w

Indien je echt geïnteresseerd bent om de wagen te kopen, laat me dan zo spoedig mogelijk iets weten.

Bedankt!
Brian Gould

Drzz

Bericht door Drzz »

Er volgens mij nog zo'n persoon uit Engeland die een auto goedkoop wilt verkopen. Hij heeft wel zijn id en paspoort gestuurd :?

Manuela_tuik

Bericht door Manuela_tuik »

ik ben helaas wel de duppe geworden van deze persoon in maart, die zich achteraf onder verschillende email adressen verschuild, en autos probeert te verkopen via autoscout, het gaat hierbij om een audi A3 die achteraf nog in Nederland rond rijd, aangezien deze onlangs nog is gekeurd.
ik heb aangifte gedaan bij de politie maar deze doen verder niets mee en wordt ik aan het lijntje gehouden dat ze nog bezig zijn om eventueel een onderzoek te starten,
ik zie hier dat er zo veel mensen gedupeerd zijn of waarbij een poging is geprobeerd, dat ik niet kan begrijpen dat die man nog niet is opgepakt. ik wil dit zo veel mogelijk delen met jullie omdat dit natuurlijk niet om kleine bedragen gaat, ik ben mn geld al kwijt maar de persoon die dit misschien leest voor ze eventueel met hem in zee gaat hopelijk niet!

hij maakte bij mij gebruik van de volgende email adressen:
[email protected]
[email protected]
[email protected],
[email protected]

woon adres
Name: NILAS MARTENSSON
Address LILLEAKERVEIEN 6
City/State/Zip: OSLO - 0283
Country: NORWAY

telefoon nummer: 0046855923288
ook heb ik foto van een paspoort die hij mij toestuurde

ik hoop dat ik hiermee een ander kan helpen en dat diegene niet dezelfde fout maak als ik
en hen zuur verdiende geld kwijt is !
wanneer er nog iemand een aangifite heeft lopen kom ik graag met die gene in contact om mogelijk samen de aangifte te doen of hoger op zodat deze man eindelijk eens word aangepakt!!
Laatst gewijzigd door Manuela_tuik op 24-08-2021 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie