LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] A. Stegeman te Neede NL47 SNSB 0875 7667 22

Gesloten
RKDLSW

A. Stegeman te Neede NL47 SNSB 0875 7667 22

Bericht door RKDLSW »

Bij deze man een boek (zo goed als nieuw!) gekocht voor school. Bij de productspecificatie van dit boek, op het boek, en op verscheidende plekken in het boek staat ''inclusief online materiaal''. Het online materiaal was hetgeen wat ik nodig had voor
school. Het boek zelf is waardeloos voor mij. Eenmaal thuis blijkt het online materiaal gebonden te zijn aan een code die al was geactiveerd. Bij dit boek is het zo geregeld dat de code eenmaal kan worden geactiveerd waarna je onbeperkt kan inloggen met een gebruikersnaam. Ik heb contact opgenomen met deze verkoper en hem vriendelijk gevraagd om de inlogcode. Ik kreeg behalve een verontwaardigde reactie niks terug. Ik heb daarna nog voorgesteld dat ik het boek zou terugsturen en dat ik dan mijn geld (57 euro) zou terug krijgen. Hier kreeg ik geen reactie op. Pas dus op met boeken kopen bij deze man, want hij blijkt geen probleem te hebben met de verkoop van incomplete goederen.

Gesloten