Deze oplichter is nog steeds actief. Gisteren zelf opgelicht. Ze hebben onze rekeningen en die van ons kindje leeggehaald. En we hadden eerder die dag een oplichter van dezelfde oplichter.
Ze contacten ons via whatsapp, naar aanleiding van een advertentie op marktplaats. Vervolgens via een link onze gegevens verkregen. Ze gebruikte de volgende rekeningnummer: LT 81 3250 0178 0091 8206 en NL78 BUNQ 2291 2848 58. Beide oplichters gebruikte deze BUNQ account. Waarschijnlijk dezelfde oplichter(s) dus. Ik zag bij een van de bankrekeningen R. Ruiter staan.
We hebben ook een mobielnummers en dat zijn: +31 6 83457669/+31 6 20964181. Wees gewaarschuwd iedereen. Ze zijn nog meer dan actief.
Graag wil ik in contact komen met mensen die hetzelfde of iets dergelijks via deze oplichters gehad. We moeten aangifte doen en hoe meer informatie we hebben de beter. Desalniettemin vind ik het vreselijk dat er zoveel mensen voor ons en waarschijnlijk na ons zijn geweest. Onbegrijpelijk dat dit gewoon al meer dan twee jaar zijn gang kan gaan en er gebeurd gewoon niks. Mijn emailadres is:
[email protected]. Laat het me alstublieft weten of u misschien meer informatie voor mij heeft. DIT MOET STOPPEN!!! Samen staan we sterker. Niemand mag hiermee wegkomen.
Vriendelijke groet,
Melissa