1965 uit Utrecht levert geen Nintendo Switch. Gehackt MP account. NL47ABNA086723773

Plaats reactie
memyselveandy

1965 uit Utrecht levert geen Nintendo Switch. Gehackt MP account. NL47ABNA086723773

Bericht door memyselveandy »

https://www.marktplaats.nl/u/1965/22255251/

https://www.marktplaats.nl/a/spelcomput ... -kart.html

NL47ABNA086723773 (Niet voldoende meldingen) op naam van D. Simons. (Didier)

Stuurt ID van Didier Simons, en filmpje van Didier Simons die de zoon heeft gemaakt. Let op... Didier zijn ID wordt misbruikt door oplichters.

Heyndrickx

Re: 1965 uit Utrecht levert geen Nintendo Switch. Gehackt MP account. NL47ABNA086723773

Bericht door Heyndrickx »

Ik heb exact hetzelfde voor. Zag een zoekertje op 2dehands.be. Sprong hier meteen op. Verkoper (Anita) melde me dat zoekertje voor mij gereserveerd werd. Verwijderde echter zoekertje. Hierdoor vroeg ik de foto’s nogmaals door te sturen. Zij gaf mijn contactgegevens hierdoor door aan haar man “Didier Simons”. Deze man stuurde mij de foto’s opnieuw door. Omdat deze man een Nederlands telefoonnummer gebruikte terwijl hij aangaf in Teuven, België te wonen, werd ik achterdochtig. Hij vroeg mijn ID en zou dan zelf zijn ID ook doorsturen. Samen met een filmpje waarin hijzelf en zijn zoon zouden te zien zijn met het ID dat hij net doorstuurde. Ik ging hierop in. Ik kreeg deze video’s en vroeg nog om een foto of video samen met de console. Hier sloeg de stemming om. Hij vertelde mij dat hij zich beledigd voelde en de verkoop wou stoppen. Hierdoor heb ik toch ingestemd met de voorwaarden. Ik heb hem €260 overgeschreven en hij zou me op de hoogte houden als dit bedrag op zijn rekening zou komen. Na 2 dagen stuurde ik zelf een berichtje, maar deze werd nooit meer bekeken (whatsapp). Het is heel moeilijk om door te krijgen dat hij een bedrieger is. Hij heeft een ID en de foto lijkt overeen te komen. Er zijn meerdere pagina’s van de “echte” Didier Simons terug te vinden. Deze persoon bestaat dus echt. Deze bedrieger heeft €260 van mij gestolen en ik vrees dat ik deze niet meer terug zal zien.

Plaats reactie