0617301637 tikki oplichter oppassen!! Noemt zich zelf jos/wendy

Noortje123

0617301637 tikki oplichter oppassen!! Noemt zich zelf jos/wendy

Bericht door Noortje123 » 08-04-2019 11:54

Aub mensen pas op,
Deze meneer,of mevrouw heeft bij mij een poging gedaan tot oplichting met de neptikki app. Gelukkig weet ik hiervan en ben ik er niet op in gegaan. Maar stel ik wist het niet, dan was ik er zeker ingetrapt.

Deze meneer of mevrouw, was geintresseerd in iets wat ik verkocht.
Na wat gechat vroeg die me nummer,
Toen appte de me in de middag, met ik wil graag langskomen (na de kerkdienst) HAHA nog even vertrouwen opwekken.
Dus ik stuurde me adress, en toen zei die ja oei dat is ver ik woon helemaal in Haarlem. Ik zo ja? Het stond al bij de ad waar mijn woonplaats is. Toen vond ik het al raar. Toen erna, zei die kan je zenden?
Ik zo ja is goed, extra verzendkosten.
Toen erna, vroeg die bankgegevens.
Ik stuurde hem een normale tikki link, voor betaling. Toen was het oppeens ja kan me e reader niet vinden. Dus kan niks betalen, erna vroeg die me normale bankgegevens. Erna , had ik dat gestuurd en toen was het dit: Ik heb ook ING het lukt me niet om bankrekeningnr en naam te kopieeren, (terwijl gisteren was hij nog op zoek naar een e reader die ING niet heeft) dus kan ik je een betaallinkje sturen van 0.10 cent? Dan heb ik je bankgegevens en maak ik het bedrag direct over. Toen wist ik al genoeg, heb ik gezegt dat ie moest opdonderen. En toen had ie gelijk op app, die chats verwijderd waarin hij dat vraagt.
Wat een mogool, ik wist het gewoon dat het niet klopte. Want op marktplaats heette die( wendy) eerst woonde ze in venlo, toen arnhem en toen oppeens haarlem. Nu heet die rafael( uit Amsterdam) volgens mij is de account al verwijderd. Hij was 10 jaar, actief.
Toen ik werd geapped zag ik direct dat de app net was aangemaakt, en even later stond er 'jos" bij zijn whatsapp. En een foto van 4 personen, 2 meisjes en 2 jongens. Ik denk om vertrouwen in te winnen ofzo😂

Ik ben er niet ingetrapt, jongens aub trap er niet in. Want je bankrekening word zo leeg geplunderd!

Plaats reactie